Ongeveer 3 kwart jaar heb ik mijn eerste L1 proef gestart. Dat was ook voorlopig de laatste keer! Haha. Ik wilde graag wat meer gaan oefenen en meer trainen voor ik weer wilde starten. Helaas liep dat wat anders dan gedacht. Na een val en een mindere periode tijdens het bak werk, heb ik veel getwijfeld. Ik was het plezier kwijt en wist het niet meer. Een erg lang verhaal, gelukkig gaat het nu weer de goede kant op en durfde ik het aan om ons weer is op te geven.
Toch veel spanning, vooral in de eerste proef. Gelukkig ging de tweede proef een stuk beter en het eerste winstpuntje in de L1 is een feit. We gaan hard door knokken om beide het plezier weer terug te vinden!
Mijn vriendinnetje Jetske Mulder (Jets op bokt) heeft ons prachtig vast gelegd! Erg blij mee
Jetske heeft deze foto's nog met haar oude camera gemaakt, en die had er een beetje moeite mee om foto's in de binnenbak te maken. Maar nu heeft ze een nieuwe camera

Tips en commentaar is altijd welkom! Mijn houding is niet geweldig, thuis niet maar op wedstrijd nog minder door de spanning. Daar werken we wel aan. Voor ons hele verhaal stuur gerust een berichtje.
Inrijden
[1]

Inrijden
[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

Wijken, waar we toch mooi een 7 voor hebben gekregen
[7]

[8]

Verruimen in de galop
[9]

[10]

[11]

ik zag het ook. Miss kan een mod ze groter maken?