Moet ik hier nou boos om worden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Moet ik hier nou boos om worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 20:59

Tja dat ken je toch niet als je koppie zie eingelijk..
Zijn bijnaam is niet voor Niks Clown.

Even kijken of de kust veilig is :Y)
Afbeelding

Oke het echte werk ken beginnen }>
Afbeelding

Zo Klus geklaard, Ik kan nu ontsnappen, :+
Afbeelding

Maar Soms gaat de ontsnappings plan ook wel is mis, -O-
Afbeelding

Tja samen eten gaat ook best toch??
Afbeelding

Tja ookal heb je al hooi op de wei,
wat is nou leuker om bij de baas te eten en te pesten?
Afbeelding

Afbeelding

Aagh ondanks alles kunnen ze samen ook heel normaal zijn hoor :-)
Afbeelding

Linsey1998

Re: Moet ik hier nou boos om worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:00

Hahaha geweldig _O-

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:00

Ziet er gevaarlijk uit die paarden van jou en je omheining :Y)
Fijn dat ze zo rustig en relaxt zijn :D

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:01

Ahh leuke paarden! (Ik heb de zelfde cap als jij *D )

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:03

Nee, op je paardje moet je niet boos worden, maar wel op jezelf. De afrastering is gevaarlijk zo. Voor je het weet vind je je paard een keer helemaal verstrikt in de troep met draadwonden op de koop toe.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 22:11

Ben ook wel bewust van dat dit gevaarlijk is, komt alleen voor als ik er op de wei bezig ben en hek niet goed sluit achter me, moet ziezo als ik genezen ben alles strak trekken evt overnieuw doen,

En inderdaad geluk blijven ze altijd rustig, :)

Glen94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:15

Oefoef, dit is echt linke soep := je paard hoeft maar 1 keer vast te komen zitten en de schade is niet te overzien .. lijkt me een kleine moeite om in ieder geval die pallets uit wei te halen toch

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:17

Hahahaha heerlijk dit, zo'n monster heb ik ook gehad, scheelt enorm als er stroom op staat ;-)

Edit: ik zou ze ook nooit zo tussen de troep willen hebben maar het zijn de beesten van ts en dus ook haar verantwoordelijkheid
Laatst bijgewerkt door Polly op 27-07-15 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:17

Levensgevaarlijk, niet alleen de draden maar ook de paarden die daar over pallets heen lopen... Ze zullen erin vast komen of spijkers in hun been/voet krijgen.
Ik vind niks grappigs aan deze foto's :n

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:20

Vind het ook niet veilig. Kan er dan ook niet om lachen. Het is een wonder dat ze nog niet gewond zijn geraakt.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 22:34

Wat ik al zei. Dit zijn foto's als ik op de wei bezig ben, die pellets staan tegen het hooi aan zodat zeil niet wegwaait, ik was hooi aan voeren,. Normaal is afgesloten met stroom. En er voor zit normaal ook strak vast omdat ik bezig was met Pablo had ik 1 haakje vast gedaan inplaats 2 dan doen ze het niet.
Had ze ook vlak na de foto ook terug gejaagd na de wei en draad er op gedaan.

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:40

al is het maar even en was je er zelf bij, ook ik vind het onverantwoord om ze zo op de pallets te laten lopen. En die omheining.. Hij zou maar met z'n hoofd of been vast komen te zitten, bah moet je toch niet aan denken. Ongeluk zit in een klein hoekje meid!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:42

Oeh dit op bokt zetten, jij durft _O-

Maar ze hebben natuurlijk wel gelijk, gevaarlijk al die troep, en dat is toch geen afrastering.. :)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:45

draadwonden zijn versschrikkelijk, en wonden van tussen die pallets met spijkers ect.. ook niet fijn.

dus ik snap bovenstaande reacties. ook die van dit op bokt durven te zetten :')

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:47

Jeetje mensen. Alsof de TS haar paarden opzettelijk gevaar zou laten lopen... Ze weet heus zelf wel wat kan of niet, hoeft niet 10x herhaald te worden door alle perfecte mensen hier op bokt die alles 100% op orde hebben. zucht

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:50

Evaa_ schreef:
Jeetje mensen. Alsof de TS haar paarden opzettelijk gevaar zou laten lopen...

Eeuuhmm ja dus, dat is op de foto's te zien.
Als het niet bewust was en ze zijn ontsnapt zorg je als de sodemieter dat ze terug op hun plek staan.

En ja, ik heb mijn omheining in orde. Is er een draad kapot dan wordt dat gemaakt. En ik laat mijn paardrn zeker niet over hout met spijkers lopen natuurlijk

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:54

cp112 schreef:
Evaa_ schreef:
Jeetje mensen. Alsof de TS haar paarden opzettelijk gevaar zou laten lopen...

Eeuuhmm ja dus, dat is op de foto's te zien.
Als het niet bewust was en ze zijn ontsnapt zorg je als de sodemieter dat ze terug op hun plek staan.

En ja, ik heb mijn omheining in orde. Is er een draad kapot dan wordt dat gemaakt. En ik laat mijn paardrn zeker niet over hout met spijkers lopen natuurlijk

Maar als het 1 of 2x gezegd wordt is dan toch genoeg? Moet nu het hele topic verpest worden doordat alle reacties hetzelfde zeggen?

En misschien heb jij alles op orde maar dat heeft echt niet iedereen. Bij mij is het ook niet perfect maar de paarden redden zichzelf wel hoor. Alsof ze haar paarden op een palLet met spijkers laat staan?

Mijn paard heeft meer dan een week achter prikkeldraad gestaan en er ligt nu al 2 weken een in elkaar gestorte hooi bak in het land. Nou alle paarden leven nog hoor en mankeren niks. Je kan ook overdrijven.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:56

Ja, de omheining kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar daar gaat het in dit geval toch niet om?
Ts laat zien dat haar paardjes uitbreken en vervolgens aan de hooibaal beginnen. Dat ze er dan niet zo veilig bij staan is misschien niet handig. Maar die beestjes staan daar niet elke dag zo mag ik aannemen. En het is goed gegaan.
Je hebt een leuk stel TS! En die bonte, kijkt wel heel zielig :P

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 23:19

Klopt inderdaad Eva wat je zecht,
Zo is bokt ze willen alleen alle leuke dingen zien. En wat fout is heb je heel bokt over je heen.

Ik weet het is een zootje.
Maar lig er iets in de wei wordt gelijk opgeruimd. Maar ze kijken zelf ook echt wel uit.
Staat gewoon stroom op.
En anders nog als je niet wilt dat een paard gewond raakt of iets ken je ze beter op stal houden kunnen ze niks.

Laten we gewoon gezellig houden

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 23:23

Evaa_ schreef:
lAlsof ze haar paarden op een palLet met spijkers laat staan?

Ja dus... Dat is toch te zien? :Y)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 19:51

wat een bende levensgevaarlijk :x

ChristaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:05

Ik vind het super dat je paarden zo rustig blijven. Waarschijnlijk gaan ze niet eens trekken als de draad ergens achter blijft hangen maar zoeken ze gewoon zelf een oplossing. Geweldig vind ik dat. Veel paarden denken niet meer voor zichzelf en dat zijn juist de paarden die zich openhalen aan de enigste spijker op het hele terrein. Kijken niet waar ze lopen omdat er nooit zomaar een op stakel is op hun route. Al moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat ze niet zomaar de weg op kunnen want dat is pas echt gevaarlijk

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 22:57

ChristaB schreef:
Ik vind het super dat je paarden zo rustig blijven. Waarschijnlijk gaan ze niet eens trekken als de draad ergens achter blijft hangen maar zoeken ze gewoon zelf een oplossing. Geweldig vind ik dat. Veel paarden denken niet meer voor zichzelf en dat zijn juist de paarden die zich openhalen aan de enigste spijker op het hele terrein. Kijken niet waar ze lopen omdat er nooit zomaar een op stakel is op hun route. Al moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat ze niet zomaar de weg op kunnen want dat is pas echt gevaarlijk

Klopt helemaal wat je zecht. Normaal als ik er niet ben is het afgesloten en kunnen geen kant op zowel bij de pellets niet en hooi..

En hun zullen nooit in paniek raken. Zo is x stukje ijzerdraad tussen ze hoefijzer gekomen? Paniek waar. Waar vandaan komt niemand die antwoord kon geven.
Over draad ik maak me totaal geen zorgen zoals ik al zei dit gebeurd als ik bezig ben op de wei ;)

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 23:02

Sorry maar als je paarden uitbreken en in pellets gaan staan, en er zelfs ijzerdraad in de hoefijzers vast komt te zitten moet je je toch écht even zorgen gaan maken om de staat van je weiland.

Ook: zegt* niet zecht.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 06:16

jessdaniels schreef:
Sorry maar als je paarden uitbreken en in pellets gaan staan, en er zelfs ijzerdraad in de hoefijzers vast komt te zitten moet je je toch écht even zorgen gaan maken om de staat van je weiland.

Ook: zegt* niet zecht.

Hoe vaak moet ik het zeggen ? Die staan tegen het hooi aan zodat zeil niet weg waait. En ontsnappen zullen ze niet doen. Dit is omdat ik er bij ben en het open laat staan en het weiland is gewoon goed.
Jullie kunnen ook ff x aardig doen inplaats van steeds herhalen dat slecht is enzo. Is niet spik en span.. zodra er op de plek van de wei dingen liggen haal ik gelijk af. Gaat iets kapot maak ik het gelijk.
Ik ken me eigen paarden beter als jullie?