Hoii! ik heb een vraagje. Wat kun je doen in de regen met je paard? Wij hebben namelijk geen afdak/stal of iets anders. alleen een weiland.. Iemand ideeen?
Van alles! Longeren, rijden, vrijspringen, borstelen, grondwerk, vrijheidsdressuur...
Vitaquilla
Geplaatst: 27-07-15 18:41
Wat niet? Wij hebben wel een stalletje maar de paarden staan altijd buiten en doe er ook alles mee in weer en wind.. m dressuur rijden of springen of voor de sulky.. kan allemaal in de regen.. ook longeren of grondwerken kan prima in de regen..
Ik snap de ts wel hoor, in de stortregen rijden, liever niet. Ik zou gewoon een keer overslaan. Als je toch wil komen zal ik een regenbroek aan doen en zo veel mogelijk waterdichte kleding!
vuurneon
Geplaatst: 27-07-15 21:04
Gewoon niets
Ik ga niet voor mijn lol in de stromende regen staan Er is wel weer een nieuwe drogere dag.
Rijden al helemaal niet, die van mij parkeert zijn bips tegen de wind in en weigert dienst. Daarnaast vindt mijn zadel een bui niet fijn en ik al helemaal niet haha
Ben niet meer zo'n die hard als vroegah, doe het puur voor mijn plezier en mijzelf nat laten regenen hoort niet bij plezier
Ik snap heel goed wat je bedoeld. Ik ben eigenlijk ook wel een mooi weer ruiter en ik ga niet voor de lol met mijn paard in de regen staan. Ik ben dol op mijn paard maar met regen slaan we gewoon een dagje over. Helaas is het deze week niet zo positief weer terwijl ik erg graag had willen rijden. Maar ik heb me er maar bij neer gelegd en heeft mijn paardje nu ook een weekje vakantie.
Regenjas aan en lekker rijden/longeren of iets dergelijks. Wij hebben ook geen binnenbak of beschutting en ik rijd ook gewoon hoor. Oke als het echt zo erg als gisteren was dan stap ik af maar verder lekker door rijden.