Afgelopen week heb ik mijn kleine haflingermeisje Lena weer opgehaald uit haar "opfok" adresje.
Vorig jaar is ze hier geboren, en van eind oktober tot afgelopen week heeft ze tijdelijk even ergens anders gestaan om te leren op eigen benen te staan en sociale vaardigheden te leren van andere paarden ipv alleen altijd maar met haar familie te staan.
Mama Lux was heel erg blij haar kind weer terug te zien, oma is er minder happy mee, die zal wel balen dat het gedaan is met de rust
Het was erg leuk en bijna aandoenlijk te zien hoe blij ze was weer thuis te zijn en om haar mama weer terug te zien
Ze wist hier thuis nog precies de weg, gebruikt zelfs haar oude poepplek
De eerste dag heeft ze even apart gestaan, zodat ze rustig met een draadje ertussen tot rust kon komen. Oma Shinda vond haar niet zo leuk, dus heb ik haar eerst een paar dagen alleen met Lux samen gezet. Ondertussen is Shinda wat rustiger geworden en staat die er ook bij, die zorgt ervoor dat Lena niet te dicht bij komt, dat gaat nu verder ook aardig goed. Ik denk dat dat met de tijd steeds wat beter zal gaan

Even als herrinnering wie Lena ook alweer is, haar geboortetopic
Lisette1987 @ [KS-ITP] Geboren 23 april, haflingermeisje iylena
De foto's zijn van Lux en Lena, van de eerste keer weer samen bij elkaar
Hi mam, ik ben er weer!!!

mijn favo plaatje

Na de "kennismaking" hebben ze samen het weiland weer even verkend, niks veranderd, alles is nog hetzelfde dus ook niks om je druk om te maken, daarna was het dus tijd om gras te eten, zij aan zij, alsof ze nooit weg is geweest

Natuurlijk moet dat gras eten wel neus aan neus

een leuk weetje, het raam op de achtergrond van de foto is onze huiskamer,

en op deze foto zie je het raam van onze keuken, dus ik geniet op dit moment van een geweldig uitzicht vanuit huis

Bye!