Helaas was de eigenaar niet in staat om Vienna zelf te houden en had ik op dat moment ook niet de mogelijkheden om haar te kopen.. Erg jammer, maar we zijn op zoek gegaan naar een goed huis voor Vienna! Die hadden we gelukkig snel gevonden. Helaas kreeg Jose (myk_en_Shant) enkele weken geleden een noodkreet over Vienna.. Vienna was doorverkocht en zag er helaas niet zo goed uit. De eigenaar die haar op dat moment in het bezit had kon haar niet houden. Vienna was namelijk bang geworden voor andere paarden en werd door het draad gejaagd. Uiteindelijk hebben we haar teruggehaald naar stal. Jose kon haar helaas zelf niet aanhouden en moest er wel een nieuwe eigenaar gezocht worden over een tijdje voor Vienna.
In die tijd heb ik nagedacht en uitgezocht of ik misschien Vienna nu wel zou kunnen kopen.. Uiteindelijk de keuze gemaakt om dat te doen, en ben ik sinds vorige week trotse eigenaar van dit leuke paardje! Al vanaf veulen af aan vind ik haar iets bijzonders hebben.
Vienna
06-04-2013
Merrie
Haflinger 75% x Fries 25%
Slechts enkele dagen oud

Na een paar weekjes met mama meerijden!

Al een heeeeeeel stuk groter

Tussentijds een keer op visite bij Vienna, ruim een jaar oud

Terug bij ons op stal, helaas zag ze er hier niet zo mooi uit...

Herenigd met mama Amber
zo bijzonder hoe ze met elkaar omgingen!!

Na een paar weken lekker eten, genoeg aandacht en liefde ziet ze er alweer een stuk beter uit!

De meeste bijtplekken genezen nu netjes, ze is lekker aangekomen en is weer een vrolijk paardje!
Ik ben erg blij dat Vienna weer op stal staat bij mama! Hier blijft ze ook staan nu ik haar gekocht heb.

Bedankt voor het lezen!