Sinds een half jaartje heb ik er een nieuw paard bij: Danica Vh Trichelhof
Een vosse merrie met vier witte benen en bles, geboren 28 juli 2011, dus ze wordt aanstaande dinsdag 4 jaar.

Voor de liefhebbers van afstammingen:
Nescio vh Trichelhof (Negro x Jazz) x Dream Of Heidelberg (Donnerschlag) x Grande
Ze is naar huis gekomen op 3 januari. Toen kende ze wel het zadel, longeren met bijzets enz, maar er had nog niemand op gezeten. Even na de verhuis zijn we daarmee begonnen. Maar de 6e keer dat ik erop zat, ging het mis. Ze bouwde spanning op en is 'ontploft'. Ik kwam daarbij nogal ongelukkig ten val en brak daarbij mijn bekken op twee plaatsen. Na een weekje ziekenhuis en nog twee maand thuis rusten, ben ik wel weer helemaal genezen en sinds eind mei zit ik ook weer in het zadel!
Eerst uiteraard op mijn 'oude' vertrouwde merrie, daarna ook weer op Danica.
Inmiddels gaat het al best goed en wou graag ook deze foto's even met jullie delen!
Wees een beetje lief, ik ben geen prof ruiter en mijn vertrouwen is toch een tijdje zoek geweest.
We hebben gelukkig een lieve instructrice die ons het vertrouwen, het geduld en de tijd heeft gegeven om toch eigenlijk op amper twee maand tijd weer op te stappen en rond te rijden.
Waar we vooral mee bezig zijn, is uiteraard haar rustig houden
maar toch voorwaarts en gehoorzaam. De aanleuning is nog niet altijd wat het moet zijn. Het gaat vaak van giraf modus weer naar rollkur modus
maar we werken er hard aan! Foto's van afgelopen twee weken:

En foto's van gisteren:

we pushen niks en doen rustigaan
)
Ik dacht de omgeving al te herkennen! Ik ken het daar van vroeger, heb er nog gereden haha en mijn paard staat in hetzelfde dorp. Hebben jullie het naar jullie zin daar? Prachtige plek!
Wat een gangen heeft ze! En ben er ook redelijk zeker van dat jullie zullen knallen op wedstrijd over een tijdje! Maak maar plaats voor vééél oranje lintjes!