Het is al een poos geleden dat ik een fototopic heb aangemaakt

En na 3 hele fijne dagen in 'T Boskje' laat ik wat foto's zien! T Boskje is de plek hoe wij het vaak noemen, het is tegenover de boerderij waar mijn verzorgpaarden en verzorgpony staan. Het is een vogelbroedgebied waar enkele roofvogels, reigers en vele zwaluwen komen. En de enigste personen die er mogen komen zijn de eigenaren en ik.
En dan is het des te leuker dat je de bordjes mag negeren

En dit is de pony met wie ik hier uren kan zitten.. Dilly!

Voor wie Dilly niet kent.. Dilly is een omaatje van rond de 30. Ze is een mix van verschillende rassen en een eigenwijze maar erg lieve pony!
En dan terug naar waarom ik dit topic maak.. foto's van 'T Boskje'.
De foto's zijn van eergister, gister en vandaag. En staan wat door elkaar heen.
1. Wat ik het mooiste plekje vind is bovenop de ladder..

2. Dilly wordt even snel met een touwtje vastgezet en ik klim naar boven

3. Denk de buizerds, sperwers, reigers en zwaluwen er even bij, die vliegen af en toe over het veld.

4. En daar staat pony dan, half in de struiken gedoken voor de lekkerste takjes

5.

6. Dan, na een kwartierte vindt vrouwtje het wel weer goed..
Van de ladder en hup het gras in, om daar heerlijk in het zonnetje te genieten..

7. *snurk*

8. Maar ook oudjes moeten trainen.. dus Dilly gaat hard aan de slag met de kauwspier

9. En ondertussen heb ik mijn bijzettafeltje voor mijn voeten gevonden..

10. En het ligt nog lekker ook,haha!

Nu is het land niet zonder gevaar hoor.. het gras is erg lang dus zie je de grond niet. Welke veel hobbels en bobbels heeft. En hier kwamen we gister vlot achter.. We lopen door het gras, en stappen tegelijkertijd in een greppeltje. We struikelwn beide, en in alle haast die Dilly heeft om overeind te blijven stapt ze op mijn duim met haar voorbeen, en op mijn voet met haar achterbeen

Gelukkig beide keren niet met vol gewicht, dus ik heb geluk gehad. Maar voor je duim is 'T Boskje' een gevaarlijke plek

11.

12. En zoals ik al zei is het een vogelbroedgebied.. En waar veel vogels zijn.. zijn ook veren! Helemaal blij thuisgekomen met veren van roofvogels
De grootste is 32cm 

13. Bedankt voor het kijken! Hopelijk hebben jullie mee kunnen genieten van onze heerlijke momentjes in T Boskje!