ik kreeg dan ook hele leuke foto's toegestuurd van Monica (bokker butengeweun, B staat samen met haar meisje)

http://oi61.tinypic.com/chipt.jpg
Lekker ding is t toch ook

Vandaag weer bij haar langs geweest om ook zelf nog even haar verjaardag vieren
we wilden eerst wat foto's met slingers maken op het terrein zelf, maar zijn toch maar een stukje gaan wandelen. Het strand was ook dichterbij dan ik dacht dus we zijn daarheen gegaan 
Dit was voor B haar eerste keer op het strand en haar eerste wandelingetje (en in dr eentje) op deze locatie. Maar ze deed t voortreffelijk
wat een heerlijk dier is t toch! Ze vond het duidelijk wat spannend (lekker snuiven), maar bleef rustig naast me lopen.Eenmaal bij het strand was ze flink voorwaarts en vond ze t ook wel spannend. Vooral het water in het begin. Maar ze wilde nogal graag naar me toe komen en liep zo t water in. Waarmee ze zichzelf een beetje liet schrikken

Raar dat water

Maar toen was de knop om, ze vond het heerlijk! Ze heeft lekker lopen snorkelen in t water en ging er zelfs in liggen
af en toe spoort ze niet 

Ik ben zo trots op mn meisje
elke keer word ik ook weer meer verliefd op dr
ze hinnikt altijd en wil zo snel mogelijk naar je toe, het is zo'n knuffelkont, maar ook wel een beetje brutaal en daarbij is ze zo dapper en nuchter.
Ik heb echt genoten van vandaag en hoop dat jullie ook genieten van mijn kleine waterratje

Niet zo baby meer geloof k

Beetje onscherp maar toch leuk

Zo kun je ook goed voor duikboot spelen

En nog even mooi kijken
(uiteraard stond ze niet los
)