Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik hoop dat je hiermee wat kan vinden! EskeGirl schreef:Je moet het type verzorgster hebben... ik vind niet rijden prima, maar andere weer niet.
Vraag je eem bijdrage? Klusjes? Wat zijn je eisen?
SandraVerl schreef:EskeGirl schreef:Je moet het type verzorgster hebben... ik vind niet rijden prima, maar andere weer niet.
Vraag je eem bijdrage? Klusjes? Wat zijn je eisen?
Ik vraag geen bijdrage en hij of zij hoeft ook geen klusjes te doen, maar willen ze uitmesten zeg ik natuurlijk niet nee (alleen verwacht ik het niet, omdat ik wil dat mijn paard de aandacht krijgt). Het enige wat ik verwacht, is dat die persoon de paarden eten geeft als wij op reis zijn. Mijn hooi haal ik ook alleen met mijn partner naar huis.
Ik zet het ook zo in mijn advertentie hoor en ik zag ook iemand die op die basis een verzorgpaard zocht. Maar die haakte dan weer af omdat we honden hebben en ze is er bang van.
Tamaraaa schreef:Kun je ook niet iets op een weggeefhoek op Facebook plaatsen? Bij mij in de buurt loopt het altijd storm op die weggeefhoek. Of anders een briefje in een winkel ophangen en mensen laten weten dat je op zoek bent, bij een manege weten ze vaak ook wel watik hoop dat je hiermee wat kan vinden!
Succes!
SandraVerl schreef:Tamaraaa schreef:Kun je ook niet iets op een weggeefhoek op Facebook plaatsen? Bij mij in de buurt loopt het altijd storm op die weggeefhoek. Of anders een briefje in een winkel ophangen en mensen laten weten dat je op zoek bent, bij een manege weten ze vaak ook wel watik hoop dat je hiermee wat kan vinden!
Succes!
Ik heb nog nooit van die weggeefhoek gehoord, tijd om er eens naar op zoek te gaan
Daar zou je denk ik dus meer succes hebben. En er zijn zat meiden van 14 - 16 jaar oud die er ook verantwoordelijk genoeg voor zijn
Wie weet, kom je wel een goeie tegen!
Bay schreef:Maar dat hij niet geschikt is voor jonge ruiters, is dat met rijden of verzorgen? Want er gaat toch een andere kracht en ervaring mee met rijden dan met wandelen en poetsen. En bovendien waar de ene tiener niet sterk genoeg zal zijn, is de andere het wel![]()
Mocht je via andere wegen geen geschikte verzorger vinden, kun je het misschien alsnog proberen via de manege. En als je dan uiteindelijk toch alleen penny meisjes voor de deur krijg, dan haal je het briefje weg en heb je het iig geprobeerdWie weet, kom je wel een goeie tegen!
Succes iig

An_J schreef:Ik vind een geschikt iemand vinden die wel zou mogen rijden al een frustratie... Terwijl ik twee geweldige paarden heb. Adverteren heeft bij mij ook nooit iets bijzonders opgeleverd.
Soms is het frustrerend vind je niet?
toen ik een paard zocht om bij te rijden kwamen er na een half jaar zoeken toch opeens 3 opties en kon ik dus Zelfs kiezen