Ik had net heel fijn gereden met Larissa, en toen kwam ik erachter dat ik Larissa vandaag precies anderhalf jaar heb
Een mooie reden om een topic te maken dus! Helaas staan niet alle mooie foto's op mijn laptop, dus er zijn een paar mooie die ik nu niet kan plaatsen 
Larissa is een 5 jarige Nederlandse Welsh Rijpony. Ik heb haar zelf beleerd. Dit was niet altijd even makkelijk, maar ik ben blij met waar we nu zijn! Ik ben heel erg blij met haar.
Zoals een paar van jullie waarschijnlijk wel weten, was mijn eerste pony Monty. Dit is echt de makste pony die je ooit zult vinden, mijn grote leermeester. Aan de ene kant was het super dat hij nooit iets verkeerd deed, maar ooh god, wat was het wennen met Larissa op het begin!!
Ik ben ook een hele tijd best wel angstig geweest, omdat ik niet wist wat ik moest doen, of het allemaal wel goed zou komen, ik vond mijn houding erg slecht en ik ging aan heel veel dingen twijfelen. Dit voelde Larissa natuurlijk allemaal, waardoor ze haar kans greep om me uit te proberen. Dit neem ik haar niet kwalijk, dit kwam door mij! Toen ik eenmaal door had dat dit door mij kwam (ik was zelf veel te onzeker), ben ik het anders aan gaan pakken. Ik ben naar een andere instructrice gegaan, en heb mezelf gewoon een schop onder de kont gegeven dat ik niet bang moest zijn, en gewoon weer lekker plezier moest gaan maken met Larissa! Want dat is alles wat ik wil, ik hoef geen top dressuurpony, of de beste springpony en met veel prijzen thuiskomen. Ik wil gewoon een maatje, waar ik mee kan sporten en waar ik samen mee kan groeien, mentaal en fysiek. Toen ik dit eenmaal doorhad, en me hier ook aan hield, ben ik gelukkig mijn angst kwijt geraakt, en ik kan nu zeggen dat ik Larissa voor de 100% vertrouw, maar ik houd er wel rekening mee dat ze een dier is.
We zijn nu steeds meer een team aan het worden, natuurlijk zijn er nog genoeg werkpunten, maar hé, we hebben weer plezier in het rijden
Ik wilde graag wat foto's laten zien van onze mooiste foto's in deze anderhalf jaar samen
Dus kijk en geniet 
1. Hoe het allemaal begon...

2. Op de keuring behaalde ze vorig jaar een eerste premie

3.

4.

5. Samen het bos in vinden we geweldig

6.

7.

8.

9.

En nog wat foto's van vanavond
Mijn houding is echt om te janken
Ik had mijn beugels langer, omdat ze echt veel te kort zaten. Hierdoor trok ik mijn benen op omdat ik mijn balans niet kon vinden, moet echt nog heel wat aan mijn houding gebeuren, hier ben ik me zeker bewust van! Eerst zat ik alleen heel erg voorover, wat nu gelukkig wel over is, nu moet ik nog even leren fatsoenlijk te zitten met betere beugels, maar we doen hard ons best!10. Knappe kop
Ze begint steeds meer spiertjes te krijgen 

11. Tja, ik plaats 'm toch maar, ik weet dat er veel mis mee is...

12.

13.

Helaas heb ik op mijn computer niet veel mooie foto's meer staan, dus voor nu blijft het hier bij
Ik ben gewoon heel erg blij dat ik haar heb ontmoet, en hopelijk mogen we samen nog heel veel meemaken! Larissa heeft me geleerd dat je nooit moet opgeven, zelfs niet als het moeilijk wordt! Ik hou heel veel van haar, en ze geeft me steeds meer vertrouwen

Groetjes Julia, tips mogen, mits opbouwend, ik wil graag leren, en ben me bewust van mijn fouten. De fouten liggen ook bij mij, en niet bij Larissa!
Reacties vinden we leuk