Hier mijn mooie merrie op de gevoelige plaat , gefotografeerd door Stoeterij Horsea , wat een super stage plek was van een jaar! Een echte aanrader!
Lady go Lightly is een 8 jarige NRPS stermerrie van de hengst Le Matsjo. Ze is een dochter van mijn 20 jarige stermerrie Cisco. Lady is 145 hoog en loopt nu Z1 dressuur en B springen. Ik sta nu 2de in de selectie voor de Friese Kampioenschappen. Op de keuring kreeg ze een eerste premie en mocht door naar de kampioenskeuring. Daar werd ze kampioen van de 3 jaar en oudere merries. Op het nk werd ze weer eerste geplaatst en kreeg ze ster. Verder is ze nog clubkampioen springen geweest en 2 jaar op rij kampioen best gaande rijpony van groningen friesland en drenthe. (waar we dit weekend weer zullen starten) Ze heeft in de klasse M2 ook een bokaal gewonnen van Sonnega. Ze is kampioen van het NRPS NK in de klasse M1
Met de friese kampioenschappen heeft ze het volgende behaald ;
- 3de van friesland L2 (Indoor)
- 3de van friesland M1 (Indoor)
- 4de van friesland M1 (outdoor)
-Reservekampioen (2de) van friesland (Indoor) M2
Super trots om deze pony in bezit te hebben en er de fokker van te zijn! Ze is door mij opgeleid en beleerd en krijg les van grandprix amazone Linda van der Hauw
Genoeg gepraat! Hier de fotos
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Nog een paar hobby foto´s. Hier kan je zien dat ze ook kan springen! Het steigeren is overigens op commando.
9.

10.

11.
´12.

13.

Met alle luxe van dien die we niet gewend zijn
Solarium en horsepowerplate. Dat is een trilplaat wat goed is voor de spieren.14.

15.

Voor de geintresseerden
Zadel-Custom zadels
Hoofdstel- Horsea Lacquer Crystal Brown
Fotograaf- Lotte van Stoeterij Horsea
Locatie - Stoeterij Horsea