Vereniging Dravers.nl organiseert een trec-clinic er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar!
De clinic vindt plaats op 1 augustus en zal plaats vinden bij camping de kuilen in Someren. Er zullen 2 groepen van 6 tot 8 personen zijn, een groep rond 13.00 uur en een groep rond 15.00 uur. Met name in de laatste groep zijn al plekken bezet, in de eerste groep is nog volop plaats. De kosten van de clinic liggen op 30 euro en de clinic duurt 1,5 uur. Er zullen tijdens de clinic verschillende oefeningen/hindernissen uit de PVT gereden worden.
Opgeven kan in dit topic of via pb, geef hierbij graag aan of je voorkeur hebt voor de eerste of de tweede groep. Als je je hebt opgegeven krijg je van mij een pb-tje met de contact gegevens. We hopen beide groepen vol te krijgen met enthousiaste mensen zodat we er samen een leuk weekend/leuke dag van kunnen maken!
Het is tevens mogelijk om er een weekendje van te maken en met ons op de camping te overnachten. Zaterdagavond zal er dan gebarbecued worden en op zondag is er een buitenrit uitgezet (deze rit staat helemaal los van de trec-clinic) Meer informatie hierover is te vinden op het forum van de vereniging zelf: klik
De meeste die tot nu toe mee doen zijn nieuwelingen. De clinic wordt gegeven door Marije Eekels, zij is bevriend met hans en margot van trec lessen didam. Hans en margot konden dat weekend zelf niet dus vandaar dat marije komt met de hindernis spullen van hen Ik weet niet precies wat er aan hindernissen geoefend gaat worden (kan dit wel navragen), maar ik geloof sowieso een sprongetje en laaghangende takken
Leuk zucchero! Ik duim voor goed nieuws! Springen kun je eventueel ook nog overslaan Maar al mocht je niet mee doen hoop ik nog op goed nieuws
Nuvel
Geplaatst: 22-07-15 08:50
Het lijkt mij erg leuk! Er is alleen een maar, ik heb een heel onzeker paard als ze alleen met mij bv voorop moet. Denk ej dat ik daar met marije iets aan kan doen?
Denk dat dat wel zal lukken, je rijdt de clinic toch met meerdere mensen dus dan kan mss iemand je voor gaan.. of dat marije je helpt door ernaast te lopen ofzo
Nuvel
Geplaatst: 22-07-15 13:50
Oke super ik ga even kijken voor een auto en de trailer. Kan nog wel een paar dagen duren voor ik het geregeld heb. Zou je mij een berichtje willen sturen als het bijna vol is? Lijkt me echt heel erg leuk en leerzaam
Wat enorm balen dat ik dit gemist heb! Had ik dit geweten had ik zeker mee gedaan, ik sta heel dichtbij Someren. Wordt er nog een keer zoiets georganiseerd?