ik heb een kleine pony van 90 cm maar, sinds begin Januari staan wij op een nieuwe leuke stal nadat we van een rotstal afkwamen. Maar nu komt het de omheining is niet genoeg voor mijn kleine draak. Nou denk je dan roep je de pensionhouder/boer maar die ligt al ongeveer 6 weken plat omdat hij door zijn rug is gegaan... Wat moet ik doen want mijn pony loopt los over het erf elke keer. Niet dat dat zo erg is want ze blijft toch wel op het erf, maar ze sloopt draadjes die voor andere paarden bedoeld zijn zodat ze het ook gevaarlijk maakt voor andere paarden. Nu krijg ik al de halve pensionstal over mij heen dat ik niet genoeg mijn best doe of om haar geef of dat ze moet stoppen met slopen zodat iedereens frustratie weg is, maar ik check al 3 x a 4x per dag voor 7 uur om 12 uur en om 4 uur en soms dan ook nog om 9 uur. Wat kan ik nu doen? Mijn pony is gewoon te slim ze graaft gaten om eronderdoor te kunnen of ze gaat er dwars doorheen, ze heeft gewoon geen respect voor de stroom want hij is binnen een seconde verbroken. Ik wil haar ook niet vastzetten aan een pen in de grond want ze knelt makkelijk haar kleine dunne benen af en er is geen zicht op voor als er wat fout gaat.
Respect als je dit hele verhaal hebt gelezen trouwens. Maar wie weet de oplossing?
En 80 cm oei dat is dan ook wel heel erg makkelijk
Hier zit de laatste idd denk ik ook op 20/30 cm