Eerst kwam Hugo. Zijn vader is Toevallig en zijn moeder Katingka. Ik viel als een blok voor hem en heb hem naar Spanje gehaald. Hij is inmiddels 6 jaar nu.

Huugje kan heel grappig zijn vindt hij zelf.

Daarna kwam Bengel, hij heeft Ocd in lichte mate,vandaar dat we voor hem gingen,want wij rijden puur recreatief, wedstrijdrijden daar doen we niet aan en Bengel vindt buitenritten heerlijk.
Bengel heeft als vader de fries Tietse 428 en van moeders kant zit er Laromebloed in.Hij is nu 9 jaar.

Espe is een ander verhaal. Haar moeder werd in een bergkloof gevonden en Espe is dan ook zeer ondervoed en zwak bij ons gekomen. Niemand wilde haar hebben dus hebben we besloten dat ze gewoon bij ons blijft. Esperanza (Hoop) heeft als moeder Energica 10 en is nu 2 jaar.

Espe nu.
En als laatste Elske, Elske heeft als vader King en een friese mams. Ze iseen barock pinto,maar zonder vlekken,vandaar dat de eigenaar haar niet wilde houden.Dus kwam ze in december bij ons
Elske wordt 27 juli 1 jaar.
En nu nog wat fotootjes van ons kwartet in actie

Ik ben razend trots om mijn viertal , ze hebben het goed met elkaar en ik ben blij dat ik ze aan huis kan houden en dat we een lekker stuk land voor ze tot de beschikking hebben.
Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje willen achterlaten
Espe is idd helemaal veranderd en alhoewel ze wat klein is is ze supersterk en gezond. En lief natuurlijk
Wat een luxe zeg!