Dit is echt SUPERZIELIG!!! Maar kan ik er wat aan doen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Dit is echt SUPERZIELIG!!! Maar kan ik er wat aan doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 18:42

Op zich vind ik mijn manege een goede manege, maar wat er NU gebeurt Boos! Boos! Boos! Boos!
Een van de manegepaarden is echt superdrachtig, en gisteren liep ze al te krabben in de stal met haar hoeven en ze deed haar staart ook al steeds opzij enzo, de tekenen dus dat het veulen er nu echt aan zit te komen, misschien is hij ondertussen al geboren? Maar goed, nou is er na mijn les een beginnersles en daar rijd iemand in mee die altijd op dat paard gaat, omdat ze niet op een ander paard durft, en wat denk je? Ze mocht gewoon op dat arme dier rijden, terwijl ze dus eigenlijk ieder moment kan gaan veulenen! En dat mens is nog niet een van de lichtsten ook!!! Ik heb zo'n medelijden met haar, maar ja, wat kan ik eraan doen??? Frusty Frusty Frusty
En wat als ze volgende week geveulend heeft, zou ze er dan gewoon alweer opmogen? Oh, dit kan toch niet??? Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Verdrietig Huilen Misselijk Frusty

Druk druk druk... Knipoog


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 19:24

Dat is niet erg hoor. Een rustige beginnersles kan prima. Het is alleen maar goed voor de merrie dat ze in beweging blijft.
En de staart opzij doen, tja, dan komt er echt niet meteen een veulen uit floepen hoor! Haha! Veulens worden toch bijna altijd 's nachts geboren, en dan zijn er vast geen manegelessen!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 21:36

hoi, wij hadden ook een drachtige merrie van 10 en die stond ook op klappen. toch kwam ze heel vrolijk naar ons toe en wilde perse mee. ik ben toen gaan rijden, maar liet haar zelf het tempo aangeven. dat werd een volle galop!
de volgende ochtend ging ik weer naar haar toe en toen lag er een veulentje naast. gezond en wel!
het paard kan zelf goed aangeven wat ze wel en niet wil. als ze echt last heeft zet ze geen stap.
groetjes fenna

Bon Jovi rules!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _Natasja_, Albertina71, Bielsje, Hanneke_68, laura22, Sanet, SemrushBot, sterregoud en 42 bezoekers