Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heel veel zin in!
billy3105 schreef:Hoi
Ik loop van 29 juni tot 11 juli stage op manege poelenburgh en zal mijn 2de week veel aanwezig zijn met het ponykamp! (5-11 juli)
Als het goed is begeleid ik ook een paar ritten met Windigo.
Word een lange auto rit voor ons, komen helemaal vanuit onderin Brabant!
hanneke32xx schreef:hoi hoi! gaat er nog iemand op 26 juli t/m 1 augustus naar ponykamp op manege poelenburgh? Ik heb me opgegeven maar ik ga er alleen heen. Ik ben er 1 keer eerder geweest voor een strandrit en het lijkt me een goed verzorgde manege. Zijn er mensen die eerder een ponykamp gedaan hebben bij poelenburgh?
Ik ga samen met een vriendin!

hanneke32xx schreef:hoi hoi! gaat er nog iemand op 26 juli t/m 1 augustus naar ponykamp op manege poelenburgh? Ik heb me opgegeven maar ik ga er alleen heen. Ik ben er 1 keer eerder geweest voor een strandrit en het lijkt me een goed verzorgde manege. Zijn er mensen die eerder een ponykamp gedaan hebben bij poelenburgh?
Angel_19 schreef:hanneke32xx schreef:hoi hoi! gaat er nog iemand op 26 juli t/m 1 augustus naar ponykamp op manege poelenburgh? Ik heb me opgegeven maar ik ga er alleen heen. Ik ben er 1 keer eerder geweest voor een strandrit en het lijkt me een goed verzorgde manege. Zijn er mensen die eerder een ponykamp gedaan hebben bij poelenburgh?
Hoi Hanneke!
Ik ben al drie keer bij Poelenburgh op Ponykamp geweest en ik vond het er altijd geweldig! Ik hoop dat jij ook een super week gaat krijgen! Als je nog meer vragen heb over het ponykamp, vraag maar! Ik ga dit jaar zelf voor het eerst op instrucieweek.
gabixcoen schreef:hanneke32xx schreef:hoi hoi! gaat er nog iemand op 26 juli t/m 1 augustus naar ponykamp op manege poelenburgh? Ik heb me opgegeven maar ik ga er alleen heen. Ik ben er 1 keer eerder geweest voor een strandrit en het lijkt me een goed verzorgde manege. Zijn er mensen die eerder een ponykamp gedaan hebben bij poelenburgh?
IKKEEEE!!!! EINDEIJK IEMAND!!Ik ga samen met een vriendin!