nick zijn eerste rit..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 19:29

nick wilde al een paar weken zon thorrowgood kinderzadeltje. hij rijd nu ook wel eens op tor maar dan zonder zadel. nu gingen we dus naar divoza voor zon zadeltje en hij liep er trots mee de winkel uit. thuis gekomen moest en zou hij er gelijk op rijden. dus ik het zadeltje erop gelgd. singel en beugels eraan, en hup erop. ging heel goed. tor mist nog wat breedte dus het zadel was wat onstabiel. op de terug weg wilde mike er ook op en mijn man zette hem voor op het zadel. wij een stukje lopen tot het zadel dus opeens scheeft zakte en tor als een idioot begon te bokken. het leek wel rodeo. gelukkig kwam tor toto stilstand en allebei mijn kids (nick is 4 jaar en mike 1,5 jaar) zaten er nog op. ik hield ze gelukkig met 1 hand nog vast. na een kleine huilparty wilde nick er toch nog even op. ik moet er nog iets op verzinnen dat het zadel wat stabieler licht. misschien een ini mini bontchabrak????

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:44

Dat ze zijn blijven zitten, geweldig hoor, en die zadeltjes zijn zo schattig Haha! , een bontchabrak zou wel iets kunnen schelen denk ik, allicht het proberen waard!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:50

ga nu gelijk in de kelder kijken of ik dat dekkie nog heb Lonneke hoor je het zo nog.

tabioverbu
Berichten: 43
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: w'werfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:59

pittig hoor, wel top hoor van nick alsnog er nog even op ging!!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:00

hahaha, leuk die ventjes van jou, en tja, tor is natuurlijk een hele wilde hengst he Haha!

Misschien een staartriem?

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:04

heb het dekje gevonden Lonneke.

Heb hem effe met de hand gewassen en nu hangt hij te drogen in de badkamer.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 13:51

irritnat he , die schuivende zadls.. heb met de fjorden ook ff moeten uitproberen hoe ik dat kon wegwerken..
weet je wat ook best scheelt, behalve idd een dikke schabrak, borsttuig en/of staartriem:
een zo kort mogelijke singel, die dus zeg maar net aan dicht kan, met veel moeite.
Hoe lager hij vast zit, hoe steviger je zadel ligt ( maar misschien wist je dit al?)!

succes met je 3 kleine hummels Lachen

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 15:30

Met een schuivend zadel wil een neopreen singel ook wel eens helpen, die is wat stroever.