Halster mee naar ponyparkcity

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

romyenchicco

Halster mee naar ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-15 14:32

Ik weet niet of het hier goed staat maar ik ga in de meivakantie naar ponyparkcity en heb al heel wat filmpjes gekeken en heb er ook heel veel zin in.
Maar moet je nou een halster een touw meenemen want op filmpjes zie ik dat wel vaak.

Lucy_121

Re: Halster mee naar ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 14:35

Nee het hoeft niet, veel doen het omdat ze dat leuk vinden maar alle pony's hebben daar een halster met touw/teugels

romyenchicco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-15 14:37

Oké bedankt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 17:13

ED -> YRT

xkathy_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 09:49

Het hoeft inderdaad niet, maar ik ben er vroeger ook vaak geweest en ik had altijd mijn eigen halster(s) mee. Simpelweg omdat ik deze mooier/fijner vond! Sommige van de halsters van daar (weet niet of dat nogsteeds is) hadden van die teugels die gemaakt waren van hard touw, dus als jou pony dan even snel zijn hoofdje naar beneden deed brandde gelijk je hele handen door dat touw!

AnnePPC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:22

Welke maat moeten die halster zijn dan als je ze zelf meeneemt? de maat van spirit en maxime?

moonxlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:33

AnnePPC schreef:
Welke maat moeten die halster zijn dan als je ze zelf meeneemt? de maat van spirit en maxime?

je weet nooit welke pony je krijgt krijgt , voor maxime en spirit moet je al UREN vantevoren in de rj staan en zelfs dan is er een kans dat je ze niet hebt. Ik zal er maar vanuit gaan dat je ze niet krijgt , maar van de meeste is de maat shet , en van maxime en spirit is het wss shet of pony maar ik denk shet.