Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heerlijk
Soms neem ik een worteltje mee voor onderweg (en voor de externe motivatie als ze niet zo door loopt
)

dus ik moet even een tussensprong maken)
)
Britta31 schreef:Hele gesprekken en knuffels tijdens het voeren.Zingen doe ik ook hardop(paarden staan aan huis).En ook een nachtkusje.
vuurneon schreef:Het allerliefst ga ik in het voorjaar en de zomer lekker in de zon zitten op de grond en beetje staren naar de paarden die rustig aan het scharrelen zijn
Van de menwagen is een band lek, dus dan maar langelijnend naar buiten
Eigenaar vindt het leuk als hij zijn pony vrolijk terug ziet komen. Dus ik ben er bijna zeker van dat de pony hey net zo leuk vindt als ik 
Dan ga ik in of voor de open stal zitten en een boek lezen. Vaak probeert meneer het boek een keer op te eten, en gaat daarna weer lekker kuieren in zijn stal. In de zomer vind ik het heerlijk om lekker op het hek van de wei te zitten of in de wei op een handdoek te lezen. vaak komt mijn pony in de buurt staan (voor het geval er wat te vreten valt), komt af en toe even aandacht halen en graast weer lekker verder.