Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Western rijden lijkt me an sich best leuk, maar ik wil me eerst weer zeker voelen op een paard en weer duidelijk hebben wat ook alweer de voor en achterkant is. 

). Ga meerdere keren proefrijden, ook buitenrit. Ras is minder belangrijk dan een goed karakter, kies een paard waar je je prettig en veilig op voelt.
Veearts staat ook standaard in de telefoon. En ja, afvoer van mest en aanvoer van hooi en watervoorzieningen. Dat zijn dingen die we eigenlijk pas echt kunnen gaan regelen als we het huis gekocht hebben.

Dat is zeker niet de bedoeling. Maar ik denk ook niet dat de meeste dit verwachten van een 14-jarige Fries. Maar je weet het nooit, je kunt net de verkeerde tegenkomen. Het is net als met mensen, er moet een klik zijn, en is die er niet dan is ook een Fries een verdomd grote pony.
AbbyBlues schreef:@ Milo; een drumhorse, wat een goed idee. Die kende ik ook nog niet. Dat komt wel heel dicht in de buurt van een tinker terwijl ze toch een slag groter en zwaarder zijn. Zijn die 'makkelijk' te verkrijgen in nederland? Het lijkt mij nou niet echt een standaard ras.
Ik weet niet of het handig is om hier even een update te plaatsen of niet, maar ik doe het toch.