vandaag.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-01 08:51

gaat nina voor een maand naar stal KA van lennard bouwman om dat hij haar gaat rijden op de bonte paardenveiling. zo kan hij alvast wennen aan nina en gaatr ze goed voorbereid naar tolbert. het blijft me pijn doen. ik moet haar niet te veel meer zien. het is zooo'n beauty. ik wilde haar haast al weer houden. maar het heeft geen zin. er is geen toekomst meer voor mij met haar. het is ook niet eerlijk tegeover haar om haar alleen in de wei te laten lopen. ze kan en wil nog zo veel. in haar belang lijkt het me beter om het door te zetten. maar als ik mag kiezen....


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 13:22

hoi Lonneke, ik had eerder al gereageerd onder je berichtje over Tolbert, maar doe t nu nog ff een keer,
hoe kwam je bij Lennard terecht vraag ik me af?
Hij huurt een paar stallen bij de manege hier in Dirksland ( ik woon daar in de buurt) en ik ken hem van de paardenhouderij-opleiding.
Hij rijdt z, maar is nou niet echt bekend ofzo.. vandaar mijn vraag/
En ken je klanten van hem, of door hem gereden paarden..?

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 16:47

hoi lonneke, heb je nog iets gehoord van hoe t gaat bij lennard, of niet?
volgens mij heb je m'n vorige berichtje nooit gelezen( of niet gereageerd?)
ga je nog 'ns kijken bi lennard, of heb je besloten haar niet meer op te zoeken misschien, uit 'zelfbescherming' ?

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 16:53

Hoi Lonneke,

Heel veel sterkte. Ik weet gewoon dat dit een ontzettend zware beslissing is waar je het ook erg moeilijk mee hebt (gehad).
Ik vind het echt heel erg voor je en ik vind het ook heel dapper van je dat je deze moeilijke keuze gemaakt hebt. Je hebt voor je paard gekozen en je eigen belangen aan de kant gezet. Dapper hoor!

Sterkte meid!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 17:39

Als je in manege Tolbert bent vraag dan eens hoe het afgelopen is met een donkerbruine ruin afstamming Libero H die hij vorig jaar maart gekocht heeft. Had toen een kleine bult op voorbeen. Die is namelijk van mij geweest.

[img]../upload/19/Lantwin8.jpg[/img]

Groetjes,
Manon

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Getty_Maan, Ginny135, GrapeshotBot, Kla4tje, Mark0919, RenskeFrea en 34 bezoekers