Toekomstige verzorgshetties

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mieske200

Toekomstige verzorgshetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-14 21:22

Hi! Ik kreeg een tijdje terug te horen dat ik twee verzorgshetjes krijg (in het voorjaar pas, dus lekker veel tijd om te sparen voor vanalles en nog wat, ik heb al wat leuke dingetjes voor ze gekocht) ik weet eigenlijk vrij weinig over ze xd Maar dat krijg ik vast nog wel te weten. Ik ben zó blij. Ik mocht dus, vanwege geld én angst van mama --' niet op paardrijden (tenminste, nóg niet :3) En ik was daar erg verdrietig over, maar nu ben ik blij dat ik deze kans krijg. Lekker vrijheidsdressuur doen en rondstappen en natuurlijk lekker wandelen door het bos (op twee minuten afstand c:)

Ik ben van plan om met vrijheidsdresuur (makkelijke opdrachtjes) te beginnen met de few spot (?) ;d

Nou ja, dit zijn ze! c:

Charmant xd
http://i60.tinypic.com/1znpwnt.jpg

Hun favo bezigheid: Eten xd
http://i60.tinypic.com/2csc6bm.jpg

Lekker samen in de stal haha ;d zo schattig
http://i57.tinypic.com/2uh8tpv.jpg

En, zijn ze leuk?
Liefs, Kathie

Mieske200

Re: Toekomstige verzorgshetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-14 21:44

Niet leuk? :x

lizziex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:21

wat een schatties heb zelf ook 2 verzorgshets wat heb je voor ze gekocht ??

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:24

Veel plezier met ze! Leuk om naar te kijken voor vrijheidsdressuur is Eva Roemaat, Joyce de Vos en Amable!

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:33

niet om bot te doen oid maar eigenpaard is goud waard...
daarmee bedoel inversteer niet te veel geld in een verzorgpaard, je ben afhankelijk van een ander en als die besluit dat de pony weg gaat zit jij met al die spullen die je waarschijnlijk nooit meer gaat gebruiken want tegen de tijd dat jij een eigen paard gaat kopen passen die niet die spullen snapje...
helaas spreek ik uit ervaring dat je op dat gebied niemand kan vertrouwen in de paardenwereld

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 13:00

Leuk voor je meid! Lekker bezig zijn met je verzorgshets! Wel jammer dat je nog zo lang moet wachten, waarom is dat precies? En hebben ze een naam?

En shets zijn hartstikke leuk! Ik ben volgende maand 30 en heb alleen een shetlander, ik heb haar al 13 jaar :)

lizziex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:36

bettyvn schreef:
daarmee bedoel inversteer niet te veel geld in een verzorgpaard, je ben afhankelijk van een ander en als die besluit dat de pony weg gaat zit jij met al die spullen die je waarschijnlijk nooit meer gaat gebruiken want tegen de tijd dat jij een eigen paard gaat kopen passen die niet die spullen snapje...
helaas spreek ik uit ervaring dat je op dat gebied niemand kan vertrouwen in de paardenwereld

idd had ook een verzorgpony die na 3 jaar opeens wegging zo erg vond ik het heb nou wel 2 andere maar die passen het niet

Noortjelena6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:42

lizziex schreef:
bettyvn schreef:

idd had ook een verzorgpony die na 3 jaar opeens wegging zo erg vond ik het heb nou wel 2 andere maar die passen het niet

Eigen paard is inderdaad goud waard, maar dat kost hij ook. Om te beginnen zijn verzorgpony's/paarden fantastisch. Je leert er veel van en je kunt die kennis meenemen naar wanneer je je eigen paard koopt en die ook kan blijven betalen.

TS, veel plezier met je verzorgshetjes! :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:44

TS, wat leuk voor je! Wat een leuke pony's!
Ben ook wel benieuwd waarom pas in het voorjaar?