voor Katrien

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 08:35

Ik hoop dat het een beetje te lezen is en dat het niet te klein geschreven staat.

[img]../upload/73/Untitled_hansje.jpg[/img]
[img]../upload/73/Untitled_hansje_1.jpg[/img]

Groetjes van Jacqueline


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 08:39

Hardstikke bedankt Jacqueline voor het inscannen. Leuk om effe te lezen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 08:44

Kan me voorstellen dat je heeeeel trots op je moeder bent...*zucht* ik wou dat ik zo'n moeder had hahahaha

Jacqueline

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 08:52

Dat ben ik ook hoor. En Hansje is echt super veranderd, was ook zoooooooo zielig hoe die daar in die schuur stond (ik was mee om te kijken).

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 12:04

leuk berichtje.
en je wist niet eens dat je moeder er in zou komen. Had ze het je niet vertelt?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Sharon

Berichten: 55
Geregistreerd: 17-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 14:42

He Katrien, leuk dat verhaal over je moeder en Hansje. Knap van haar dat ze in zo'n korte tijd Hansje al zoveel heeft kunnen leren!

Groetjes van Sharon

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 15:07

Wat leuk Katrien! Echt knap van je moeder zeg! Nu weten we meteen waar jij je talent vandaan hebt! Zielig, al drie maanden geen daglicht meer gezien... Gelukkig heeft hij het nu beter!

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 15:10

wat een ontzettend leuk verhaal zeg!!!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 15:54

Hansje heeft nu inderdaad heel goed maar ik denk wel eens terug aan haar half zusje Hilde, en de 3-jarige die er ook nog stonden. We hebben wel tegen die boer gezegd dat dit niet normaal was en ik geloof dat hij het ook wel begreep (eerst had hij het erover dat het niet zielig was want koeien stonden ook de hele winter binnen...).
Mijn moeder had helemaal niks gemaild dat ze in het fjordenboekje kwam, of ze is het vergeten of ze wou het de volgende keer als ik daar aan het logeren ben nonchalant op tafel leggen, ik denk het laatste Lachen
En met het buitenrijden kan Hansel trouwens behoorlijk klieren en niet alleen de eerste vijf minuten, als ik dei verhalen hoor hou ik wel eens mijn hart vast maar goed, ze heeft een goed zadel en een handvatje dus ze zal welniet zo gauw meer vallen hoop ik dan maar. Ik ben ook een keer op Hansje daar naar buiten geweest en die loopt de eerste 5 minuten echt als een idioot te snuiven onder je, echt een volbloedje die in de startblokken staat om weg te sjezen. En wat mijn moeder ook niet verteld is dat haar instructrice ook bijna van hansje was afgevallen toen mijn moeder haar er eens op naar buiten had gestuurd. Maar natuurlijk is Hansje wel een kanjer!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-03-20 15:59 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Elegance_, josien_m_, Laj1, su72 en 33 bezoekers