Kim op vakantie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Kim op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 23:48

Jaja... ze maakt wat mee, die Haf van mij Haha!

Ik heb vakantie, dus Kim ook! Vanavond heb ik haar een vakantie aangeboden om twee weken vakantie te vieren in Twente, samen met twee soortgenoten van haar Haha!

Vanavond heb ik haar in de trailer gezet en ben naar mijn ouders gereden. Het leek me wel een leuk idee om haar gedurende twee weken op een totaal ander terrein te hebben zodat ze ook eens iets anders ziet dan Benneveld Haha!

Nu staat ze lekker in de stal met een paddock naar ons huis te kijken. Als ik de deur opendoe staat ze lekker met haar oren naar voren naar me te kijken over het hek. Ze vind alles bere interessant Wow! en één van de betere zaken, ze is al helemaal op 1 lijn met Jelka. Ze zijn buren Haha!

Toen ze net in haar stal stond durfde ze eigenlijk niet de paddock in terwijl dat wel gewoon kan/mag. Ik heb haar altijd geleerd dat ze niet de stal uit mag lopen in Benneveld. Dus bleef ze nu netjes staan voor de rand. Ik heb haar even meegenomen aan een halster om te laten zien dat het mocht. Vervolgens riep ik enkele malen waarna ze stapje voor stapje de stal uitkwam. Wat is het toch een slim paard Haha! Eigenlijk wel gemeen... straks staat ze weer in Benneveld en moet ze gewoon in de box blijven staan.... *LOL* Ach... dat pakt ze snel genoeg weer op.

Nu even Kim wat hooi geven een knuffel voor het slapen gaan...

Gosh... wat is dit een heerlijk gevoel om je paard zo vrolijk en gelukkig te zien Party!! (word er zelf ook gelukkig van Haha! )

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:52

En hoeveel koffertjes had ze ingepakt? Haha!

Leuk joh, kan je ook daar de omgeving eens aan haar laten zien. Ze gaat het vast naar haar zin hebben daar

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 00:00

Euh.... geen 1. Ik ben een man en neem dus alleen het hoognodige voor haar mee Haha! 1 zadel, 1 hoofdstel, 1 set peesbeschermers, 1 cap, 1 zweep en 1 zweet-deken Haha! Dat flikkerde ik allemaal achterin de kofferbak *LOL*

Ze staat nu lekker te knabbelen aan haar hooi. Morgen maar eens lekker in ons veengebied gaan rondcrossen en een paar keer naar de Holterberg

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:05

Tsssk, was je al uitgekeken in de omgeving van Benneveld? Haha!

Leuk om Kim nog wat meer van de wereld te laten zien! Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:06

Maarten schreef:
Toen ze net in haar stal stond durfde ze eigenlijk niet de paddock in terwijl dat wel gewoon kan/mag. Ik heb haar altijd geleerd dat ze niet de stal uit mag lopen in Benneveld. Dus bleef ze nu netjes staan voor de rand.

Wat lief Pling

Ik ben benieuwd wat ze straks doet als je weer thuis bent met haar Schijnheilig

(Laiser zou echt niet blijven staan wachten, die gaat altijd op zoek naar eten Vingers aflikken )

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:07

Maarten schreef:
Ik ben een man en neem dus alleen het hoognodige voor haar mee Haha! (...) Dat flikkerde ik allemaal achterin de kofferbak *LOL*


Zonde van die grote kofferbak. Tong uitsteken

Ik hoop echt dat het gaat lukken om komend weekend iets af te spreken, vooral wat het weer betreft! Jammer dat ik tweede kerstdag niet mee kan, maar jullie zijn nog lang genoeg in de buurt. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:08

lekker zeg ze zal er vast een hoop plezier hebben

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48360
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:22

gaaf! Uiteraard verwachten we hier wel de nodige foto's.... Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 00:23

Gut, mocht ze geeneens een dekje mee? Tong uitsteken

Lekker joh dat ze (en jij dus ook) zo lekker kan genieten!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:08

Dat wilde ik net zeggen! Niet eens een mooi paars dekje? Haha!

Leuk dat je daar je vakantie door gaat brengen, ziet Kim ook weer een andere omgeving.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:24

Heeey dus Kim staat nu hardstikke dicht bij mij in de buurt!
Heerlijk gevoel he je eigen paardje zo vanuit het raam kunnen zien!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:27

kim gaat op vakantie en neemt mee.... een boekje om te lezen, een deken tegen de kou, haar zadel en hoofdstel omdat ze in die omgeving super mooi kan rijden met baasje.. en natuurlijk baasje zelf Haha! allebei een hele fijne vakantie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, AhrefsBot, Gub, Isa_Sofie, Manadeluca, Renkle, Vetra en 95 bezoekers