losgeslagen idioot

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

losgeslagen idioot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 20:42

Sharif is overduidelijk weer beter (daar ben ik heeeel blij mee hoor, daar niet van).

Vanmiddag dacht ik "even" te gaan wandelen met hem, ehm vergeet het Doei, doei

Om te beginnen ging hij al in staking voor we het pad afwaren, uiteindelijk wilde hij wel mee maar dan wel veeeeeeel harder als ik wou meneer dacht even het kruispunt over te steken Koe toen ik daar een stokje voor wilde steken besloot meneer dat ie mij maar beter kon afschudden en begon hele banketstaaf bokjes in mijn richting te geven, nou mogen mijn pony's veel maar NIET in mijn richting meppen of iets wat daar op lijkt, dus ik begon een beetje klaar met hem te raken Boos!

Vervolgens wilde meneer de hele weg eten (normaal heeft ie dat niet zo erg), bij elk grasje ging ie in de ankers Vork

Toen ie even braaf liep maar weer terug, dat was een nog groter feest want naar huis kan ie ineens HARD Doei, doei

Eenmaal op het pas wou ie me tot 3x toe omver lopen, toen heb ik hem wel even een toontje lager laten zingen, hij doet wat ie leuk vind, maar mij omver lopen, mooi niet!!!

Ik heb hem toen maar weer in zijn stalletje geplant waar hij vrolijk verder ging met Katinka slopen.....

Verder is ie wel lief hoor Lovers

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:45

Hij was duidelijk erg blij dat ie buiten was! Haha! was je erg moe toen je weer terug kwam?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 20:48

nou eigenlijk wel ookal hebben we maar een pietsieklein stukje gelopen *steun* hijs overigens altijd blij, ookal geef je hem ongenadig op zijn flikker kijkt ie je zo aan van "jajaja ik weet dat ik lief ben"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:50

Polly schreef:
Vervolgens wilde meneer de hele weg eten (normaal heeft ie dat niet zo erg), bij elk grasje ging ie in de ankers Vork


Ja maar.... hoorde je dan al die sprietjes dan niet roepen;

"eet mij, eet mij!" Haha!