Gisteren wedstrijd ging heel goed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 11:20

De laatste keer en tevens eerste keer dat ik een wedstrijd had met Barb was eind maart daar haalde ik welgeteld 135 punten voor. Het inrijden ging gisteren nogal moeilijk omdat het superdruk was en er reed me toch een trut mee met een K*tknol die constant aan het bokken en irriteren was. Dus lekker gestapt een beetje gedraafd maar Barb was goed aan het been en gaf fijn na dus dan maar zo. Toen de vrouw voor mij begon kreeg ik me toch opeens de zenuwen. Wat een oen ben ik toch. Toen ik de ring in moest kreeg ik van mijn instructrice die me tevens voorlas een vermaning dat ik recht moest zitten.... oja. Het ging lekker hij viel helaas wel een keer uit galop. Toen bij de uitreiking was ik 6e met 156 punten. Als het officieel was geweest had ik een winstpunt gehaald!!!!! Ik had zelf een een 7 voor de middendraf die voorheen niet meer als een 5 was en een 8 voor een volte. Ik was heel tevreden. Tja met zo'n superknol wat had ik anders verwacht. Haha!


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 11:23

gefeliciteerd met je punten! Lekker toch een (onofficieel) winstpunt. En wat die vrouw met dat lastige paard betreft, ik heb het ook wel eens gehad op concours met Pablo, en geloof, daar ben je als ruiter nog veel minder blij mee. Je kunt zelf niet los rijden en je hindert anderen bij hun los rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 11:23

Op zo'n superknol mag je trots zijn! Fijn is dat he, dat tevreden gevoel daarna, dat je paardje zo lekker voor je gewerkt heeft! Super!!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 17:06

Leuk man! Gefeliciteerd!!!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Cjuan, criollo_yess, Evito_06, jitskenienke, JoyenUnory, Laj1, Laura82, MyWishMax, Pantykous, rocky_1995, Sanne_zepp, SemrushBot, Steppe, Sting, TurboDi, xYaartje, Yentaah en 102 bezoekers