sobotage aan onze wei...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 21:48

nog ff en dan stort ik in, dat weet ik zeker...

sinds een week of twee liep Carina met haar weidegenootjes vaak op straat, (daar is ook nog ergens een topic van) we vermoedde dat Carian de knoop van het hek los zou trekken maar kan een paard een driedubbele knoop loskrijgen? ja dus.
ik heb er toen een kettig omheengehangen die je af moest sluiten met een musketon haak. ook die kreeg Carina los ( Verward ) grrrrr dan maar een slot erop }>

wat denk je nu, gisteravond 11 uur komt de eigennaar van de anderen helemaal overstuur naar ons toe, alle pony's waren weg...
hebben ze de hele heining gemolt, palen eruit, draad doorgeknipt...

maar goed wij pony's zoeken, 3 vinden we er terug op het spoor maar eentje bleef er zoek.
2 uur naar haar gezocht, geen spoor van haar te zien. toen hebben we de politie maar gebeld, die kwamen (gelukkig) meteen. tja zeiden ze grote kans dat ie gestolen was (was maandagavond, paardenmarkt geweest 's ochtens) wegens de paardenmarkt. ik helemaal overstuur want als Petra gestolen zou zijn zou ik heel veel geluk hebben gehad met Carina die zich lastig laat laden...
toch nog een tijdje doorgezocht en ineens komt ze doodleuk van achter een boom te voorschijn... ik dolblij natuurlijk naar toch ook wel een beeeeeeeeetje }>

nu weten we in iedergeval wel zeker dat Carina niet het hek heeft losgemaak de afgelopen weken en dat iemand "gewoon" probeert ons weg te pesten daar.

afgelopen nacht hebben we extra politiesurvillance gekregen en is m'n vader tot 2uur 's nachts om de 20 minuten langs de wei gelopen.
vanacht is er dus niets gebeurt. maar wie weet over een nacht, als we minder oplettend zijn?
of wat als ze misschien gif zullen gaan voeren?

ik heb nu al een paar nachten achter elkaar geen oog dicht gedaan en loop zo langzamerhand te wankelen op m'n benen. val bijna onder de les in slaap... 'k hoop dat vanacht ook alles goed gaat...

als het nog eens gebeurt ben ik daar weg maar voorlopig wil ik proberen om haar daar te kunnen houden want dan staat ze in m'n voortuin Lovers
maar dat gaat niet voor het welzijn van m'n paard...

Gaaaap debbie Gaaaap


_________________
als je dit vandaag leest tot morgen
als je dit morgen leest tot vandaag
als je dit morgen leest tot gister

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: carina op 2001-09-07 20:12 ]</font>


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 23:05

Jeetje mina zeg dat is schrikken Verward

Wie flikt nou zoiets........heb je enig idee?
Gatsie zeg kan me voorstellen dat je geen oog meer dicht doet.
Tis jammer dat het al weer kouder word anders zou je in een tentje de wacht kunnen houden........want dit is toch niet normaal meer, straks dan gebeuren er ongelukken.
Vind dit heel misselijk als iemand dit met opzet doet.........gatsie Misselijk Misselijk

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 11:27

Ow jeetje wat erg zeg!
En wat sta je dan machteloos lijkt me...

Hebben jullie geen waakhond of zo??Die kan dan opletten.
Ik zou voor de rest ook niet weten wat je kunt doen.
Is het weiland aan huis?

Goede stevige hekken plaatsen,met heel diepe palen,en een heel stevig metalen hek met een superslot eraan,zoiets zou ik proberen.
Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan...

Tsja of s nachts op stal, mischien ook een optie. Verward

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 20:57

ik heb idd een idee wie het doet maar ja, geen bewijs dus daar heb je niets aan Boos!
diegene doet ook regelmatig uitspraken als: die grote schiet ik nog een dood...

een tentje... tja daar had ik ook al aan gedacht, kou maakt me niets uit maar m'n ouders willen het niet hebben Scheve mond\

een waakhond hebben we ook niet Haha!

en ze knippen de draad gewoon door en zit al een groooooooot slot op maar dat maakt dus niet zoveel uit... Huilen

maar ik zal ff nog een situatie uitleggen waarin hopelijk duidelijk wordt waarom ik haar daar wil houden...

het weiland is niet van ons. we mogen het gebruiken van de woningstichting omdat die er voorlopig nog niets mee doen en wij er graag de pony's laten lopen.
op de wei wordt over 3 tot 5 jaar huizen gebouwd, dar zijn ze nu voorbereidingen voor aan het treffen. de wei is nu ook een stukkie kleiner geworden.
als we de pony's er nu weg zouden halen dan neemt de woningstichting het meteen in omdat dat een stuk makkelijker is omdat ze dan niet om de pony's heen hoeven enzo. nu kunnen ze ons er nog niet wegsturen omdat we pas weg hoeven op het moment dat er echt gebouwd gaat worden.
maar als we ze nu hiervoor mischien maar 4 weken weghalen dan zijn we het kwijt omdat we er toch niet mee doen...

daarom is het zo belangrijk dat ze er blijven staan. want dan kunnen we ze nog minstens 3 jaar voor het huis houden en anders zijn ze weg...

debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 22:34

Ik heb weer eens een heel gemeen idee }> }>
Dubbele draad spannen en dan op het buitenste draad.....220 volt zetten Extreme duivel .......of nog meer hahahahaha

Nee dit is echt te gek voor woorden..........behhhh
Ik hoop dat je snel die etter achterhaald!!!

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 20:11

haha, om eerlijk te zijn heb ik daar ook al aan gedacht }> }> , alleen zitten we in een woonwijk en daar krijgen we geheid problemen mee...

maarre, m'n pa is gister om 00.30 onze "verdachte" tegengekomen die z'n hond langs de wei aan het uitlaten was... Schijnheilig
m'n pa verteld waarom ie daar liep langs de wei. en die vent begon toen m'n pa uit te horen, hoe laat ie daar liep. hmm verschild per dag zei m'n pa }>
enne of er 's nachts ook wachten werden gelopen? tuuuuurlijk... Schijnheilig Extreme duivel Extreme duivel
en nog maar ens vragen hoe laat ie nou ook al weer langskwam... Schijnheilig Schijnheilig
en wat m'n pa zou doen als ie de persoon zou betrappen, nou zei m'n pa, ik zal hem zo hard mogelijk met een paal in z'n nek rammen, wie het ook is... nouhhhhh kijken dat die vent deed... Haha!

nu heb ik nog meer het idee dat hij het is, waarom zou hij anders zo graag willen weten wanneer er wacht wordt gelopen? en ook 's nachts?
de politie is overigens ook regelmatig wezen kijken Lachen had ik eerlijk gezegt niet verwacht Scheve mond\

debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 11:28

aah jakkie wie doet nou zoiets??
maar goed ik hoop dat je vader en jij de dader nu te pakken hebben, ram die paal maar z'n strot in en anders zet je gewoon stroomdraad op die van een afstand al een schok geeft Extreme duivel

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 11:52

Hoi,

Jeetje, wat gemeen zeg. en die vent gedraagt zich wel erruggg verdacht! Ik hoop niet dat de paarden wat overkomt je weet het maar nooit met dat soort mensen. Het is natuurlijk jammer van het weiland maar ik weet niet of ik er nog langer zou blijven. Nou succes ermee en maar hopen dat er niks gebeurt !

-x- Daphne

(L)

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 11:58

Als ik in de buurt woonde zou ik persoonlijk de hele nacht blijven waken!!! Extreme duivel

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 16:47

Citaat:
Op 2001-09-08 11:58, schreef Sanne:
Als ik in de buurt woonde zou ik persoonlijk de hele nacht blijven waken!!! Extreme duivel



doen we ook... }> }> Gaaaap

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 17:27

ik bedoel dat ik dan zou meehelpen!! Extreme duivel

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-01 17:45

ohhhh zeg dan wat je bedoeld }>

nee hoor heel aardig aangeboden, wanneer kan ik je van de trein halen? Knipoog Knipoog Schijnheilig Haha!

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 20:22

de laatst dagen is er niets meer gebeurd... Gaaaap Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 21:04

gaat alles nu weer goed enzo??
Ik hoop het echt voor je!!!!

-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _Lois_, aliida, amber15, carina, DeGelukkige4, Donnatella, Earth, Isa_Sofie, Jorissie, Linde_C, mamabird, Marsie2, MissWeenie, Mliiesje, Noblesse_, Roihi, roosjenat, RoxanneJessy, Sting, Vagabondo en 109 bezoekers