Nog steeds is het niet te bevatten, dit kan toch niet ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Santos_05

Berichten: 3070
Geregistreerd: 23-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:31

We hebben maar een heel klein deel van dit verhaal, maar als er familie van de ex-man van de nieuwe vriendin betrokken zijn kan er een heel verhaal achter zitten.

Maar ik hoop dat je heel gelukkig wordt met jullie nieuwe paardje!

Insta: EBR_samen_sterk/ FB:EBR https://www.tiktok.com/@hbh_teamebr?_t=8csqHkwEQOo&_r=1
Boomslepen, ploegen, horseboarden, horseball met onze paarden - 1e Equifair Neckrope 2023


Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:31

russel schreef:
Ik vind het vreemd en ik denk dat TS niet alles weet...en dat geeft haar onbegrip en verdriet...sneu...

Ik vrees hetzelfde.

Erg vreemd verhaal inderdaad. Als ik een paard zou hebben zou dit me echt niet zomaar kunnen gebeuren. Ik zou ook zeker de politie inschakelen. Je staat dan gewoon in je recht!

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:32

TS, ik wil je graag helpen. Ik kan je in ieder geval vertellen dat het heel goed met haar gaat. Ze heeft nu een bijrijder die heel goed voor haar zorgt.

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:33

beetje raar, wie had het paspoort? en op welke naam staat de chip ? ... als iemand mijn paard zou verkopen terwijl ik op vakantie was, .....zijn ze nog niet van me af haha, bedoel chip op mijn naam ik heb het paspoort .. sta bij het stamboek ingeschreven enzovoorts.. maar dan zou ik toch zeker aangifte doen van diefstal , nou dan komt er geen zaak als je alles aan kan tonen, ... vind het raar.. zou toch wat zijn als ze van iedereen maar de paarden zouden verkopen, als die op vakantie zijn .. mooi bussnis..

stond staat die nu in almere jolein?

Sparky 08-07-1997

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:33

Cikilha schreef:
Jolien87 schreef:
Even wat duidelijkheid:
Bullit kwam vanaf een privéstal naar de manege. De manege heeft Bullit geleaset dus is nooit in het bezit geweest van dit paard. De nieuwe bedrijfsleider die dit jaar op de manege kwam vond het onzin om paarden te huren voor het manegewerk, o.a. door de kosten die de manege daaraan kwijt was. Daarom is Bullit weer teruggegaan naar haar eigenaar. Of althans, degene van wie ik dacht dat die de eigenaar was. ;)
Hoe dan ook. Ik weet dit omdat ik tot voor kort op deze manege reed en er bijna dagelijks kwam.


Dit klopt precies. Ook de manege wist toen niet dat Bullit van ons was en zij heeft ons nog geprobeerd wat te helpen..
Ik ben die manege eeuwig dankbaar voor d goede zorg die zij leverden aan Bullit


dus je hebt/had aan haar een heel goede getuige, snap nog steeds niet waarom er geen politie is igeschakeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:33

TammyVN schreef:
russel schreef:
Ik vind het vreemd en ik denk dat TS niet alles weet...en dat geeft haar onbegrip en verdriet...sneu...

Ik vrees hetzelfde.

Erg vreemd verhaal inderdaad. Als ik een paard zou hebben zou dit me echt niet zomaar kunnen gebeuren. Ik zou ook zeker de politie inschakelen. Je staat dan gewoon in je recht!

Ze staan inderdaad in hun recht, maar die civiele zaak gaat een rotklap kosten en dat geld hebben ze niet beschikbaar.

Cikilha

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-11-13
Woonplaats: Klazienaveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-14 21:34

Het is vooral dat ik niet alles weet.. Bullit was er al voordat ik mn stiefmoeder leerde kennen..
Ik zou graag alles weten..
Maar de vechtscheiding die er loopt tussen haar en haar ex man speelt een hele grote rol bij het gedoen rondom Bullit

Bailando ♥

Charlie, rust zacht maatje. Ik hou van je

Cikilha

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-11-13
Woonplaats: Klazienaveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-14 21:36

Jolien87 schreef:
TS, ik wil je graag helpen. Ik kan je in ieder geval vertellen dat het heel goed met haar gaat. Ze heeft nu een bijrijder die heel goed voor haar zorgt.



Daar ben ik heel blij om ! Ik was blij dat ze het zo goed had tot ik een berichtje kreeg dat ze van de manege was..
Dat waar ze nu ook is.. ze heerlijk mag genieten

Bailando ♥

Charlie, rust zacht maatje. Ik hou van je

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:37

russel schreef:
Ik vind het vreemd en ik denk dat TS niet alles weet...en dat geeft haar onbegrip en verdriet...sneu...


Inderdaad, en dat is sneu..
Al zitten er twee kanten aan dit verhaal, zal ts er toch volledig buiten staan
Is enkel een slachtoffer, kan me niet voorstellen om op vakantie te gaan en mijn paard kwijt te zijn.
Laatst bijgewerkt door Furrow op 21-05-14 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:37

Cikilha schreef:
Jolien87 schreef:
Even wat duidelijkheid:
Bullit kwam vanaf een privéstal naar de manege. De manege heeft Bullit geleaset dus is nooit in het bezit geweest van dit paard. De nieuwe bedrijfsleider die dit jaar op de manege kwam vond het onzin om paarden te huren voor het manegewerk, o.a. door de kosten die de manege daaraan kwijt was. Daarom is Bullit weer teruggegaan naar haar eigenaar. Of althans, degene van wie ik dacht dat die de eigenaar was. ;)
Hoe dan ook. Ik weet dit omdat ik tot voor kort op deze manege reed en er bijna dagelijks kwam.


Dit klopt precies. Ook de manege wist toen niet dat Bullit van ons was en zij heeft ons nog geprobeerd wat te helpen..
Ik ben die manege eeuwig dankbaar voor d goede zorg die zij leverden aan Bullit


Dus..

Bullit was van TS. De staleigenaar heeft bullit toen verleaset aan een manege. Die wilden niet meer leasen dus toen is paard terug gegaan naar de ''eigenaar''. Die helemaal geen eigenaar was en dus een paard heeft gekregen?

Cikilha

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-11-13
Woonplaats: Klazienaveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-14 21:39

Het is toch fijn dat sommige mensen me wel begrijpen. Wij hebben alles gedaan wat wij konden doen

Bailando ♥

Charlie, rust zacht maatje. Ik hou van je

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:39

Cikilha schreef:
Het is vooral dat ik niet alles weet.. Bullit was er al voordat ik mn stiefmoeder leerde kennen..
Ik zou graag alles weten..
Maar de vechtscheiding die er loopt tussen haar en haar ex man speelt een hele grote rol bij het gedoen rondom Bullit


Ik vrees inderdaad dat je niet het hele verhaal weet. Hoogstwaarschijnlijk ligt het verhaal anders en is je stiefmoeder niet de rechtmatige eigenaar geweest. Hoe dan ook blijft het sneu dat je je maatje moet missen :(:)

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Nog steeds is het niet te bevatten, dit kan toch niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:40

Ik lees nu dat het heel goed kan dat je het hele verhaal niet weet. Wat verschrikkelijk voor je TS!

Cikilha

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-11-13
Woonplaats: Klazienaveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-14 21:41

Delphi schreef:
Cikilha schreef:
Het is vooral dat ik niet alles weet.. Bullit was er al voordat ik mn stiefmoeder leerde kennen..
Ik zou graag alles weten..
Maar de vechtscheiding die er loopt tussen haar en haar ex man speelt een hele grote rol bij het gedoen rondom Bullit


Ik vrees inderdaad dat je niet het hele verhaal weet. Hoogstwaarschijnlijk ligt het verhaal anders en is je stiefmoeder niet de rechtmatige eigenaar geweest. Hoe dan ook blijft het sneu dat je je maatje moet missen :(:)



Ik he het nagevraagd nog, en het paard staat volgens haar op de naam van haar ex man--

Bailando ♥

Charlie, rust zacht maatje. Ik hou van je

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:41

Wat eraan vooraf is gegaan weet ik niet.
Het enige wat ik weet is dat Bullit erg mager was toen ze op de manege kwam. Haar eigenaar (ik noem diegene voor het gemak maar even zo) beweerde dat ze Bullit hadden gered van haar eigenlijke eigenaren omdat die haar verwaarloosden. Dit verhaal is meermaals verteld. En gezien de staat waarin Bullit verkeerde toen ze op de manege kwam was dit erg geloofwaardig. Maar al snel ging ze er stukken beter uitzien en werd het een zeer geliefd paard onder de manegeruiters. Ik weet nog wel dat ze een paar maanden is weggeweest waarna ze weer terugkwam. Uiteindelijk is ze dus weer teruggegaan naar haar eigenaar maar ik weet niet of dat nog dezelfde stal is. Volgens mij staat ze nu op een andere plek maar ze is dus nog wel in handen van diegene. Voor de rest heb ik er weinig van mee gekregen. Ik vond het maar een vaag verhaal en het ging mij eigenlijk weinig aan.
Nogmaals: mocht je meer willen weten over hoe het nu met haar gaat dan wil ik je dit graag vertellen. Anderzijds kan ik me ook goed voorstellen dat je het achter je wil laten. Daarom laat ik het aan jou over.

doezel2

Berichten: 2559
Geregistreerd: 07-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:44

Raar verhaal maar snap besr dat je niet heel veel weet hoe en wat. Hopelijk komt bullit bij je terug( als je dat wil)

Spoiler:
kiekeboe,
[o]

Cikilha

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-11-13
Woonplaats: Klazienaveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-14 21:45

Jolien87 schreef:
Wat eraan vooraf is gegaan weet ik niet.
Het enige wat ik weet is dat Bullit erg mager was toen ze op de manege kwam. Haar eigenaar (ik noem diegene voor het gemak maar even zo) beweerde dat ze Bullit hadden gered van haar eigenlijke eigenaren omdat die haar verwaarloosden. Dit verhaal is meermaals verteld. En gezien de staat waarin Bullit verkeerde toen ze op de manege kwam was dit erg geloofwaardig. Maar al snel ging ze er stukken beter uitzien en werd het een zeer geliefd paard onder de manegeruiters. Ik weet nog wel dat ze een paard maanden is weggeweest waarna ze weer terugkwam. Uiteindelijk is ze dus weer teruggegaan naar haar eigenaar maar ik weet niet of dat nog dezelfde stal is. Volgens mij staat ze nu op een andere plek maar ze is dus nog wel in handen van diegene. Voor de rest heb ik er weinig van mee gekregen. Ik vond het maar een vaag verhaal en het ging mij eigenlijk weinig aan.
Nogmaals: mocht je meer willen weten over hoe het nu met haar gaat dan wil ik je dit graag vertellen. Anderzijds kan ik me ook goed voorstellen dat je het achter je wil laten. Daarom laat ik het aan jou over.


Dat klopt.. Daar beschuldigde ze ons ook van.. Alleen zij voerde de paarden niet-- Want ook noa kwam mager aan..
Bullit zag er fantastisch uit bij jullie en ik was blij dat ze het zo goed had.
Ze was echt geliefd en ik kreeg regelmatig berichtjes met foto´s van dr.

Ik zou wel willen weten hoe het met dr gaat en als het mogelijk is misschien een foto zien ?

Bailando ♥

Charlie, rust zacht maatje. Ik hou van je

Cikilha

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-11-13
Woonplaats: Klazienaveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-14 21:46

Santos_05 schreef:
We hebben maar een heel klein deel van dit verhaal, maar als er familie van de ex-man van de nieuwe vriendin betrokken zijn kan er een heel verhaal achter zitten.

Maar ik hoop dat je heel gelukkig wordt met jullie nieuwe paardje!


Heel erg bedankt, Hij is nu 2,5.. Samen leren we steeds meer

Bailando ♥

Charlie, rust zacht maatje. Ik hou van je

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:47

Cikilha schreef:
Ik he het nagevraagd nog, en het paard staat volgens haar op de naam van haar ex man--


Dan was het helaas niet haar paard, maar van haar ex man. Als ik het goed begrijp is dit dan de persoon die Bullit heeft verhuurd aan de manege? Dan vrees ik inderdaad dat je er weinig tegen had kunnen doen om Bullit terug te krijgen, daar je stiefmoeder niet de officiële eigenaar was.
Hoe dan ook een verdrietig iets :(:).

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:47

ik snap er helemaal niets van...

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:48

Cikilha schreef:
Ik he het nagevraagd nog, en het paard staat volgens haar op de naam van haar ex man--

-O- dan is het dus helemaal niet haar paard en heeft ze niks te zeggen...

Annelove16x

Berichten: 1012
Geregistreerd: 21-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:48

Ik vindt het echt heel raar.
Als je stiefmoeder zegt dat bullit op haar naam staat, waarom is ze dat nu naar haar eigenaar toe?
KLopt het wel wat je stiefmoeder zei?

.IK zie nu wat hier boven staat. Ze heeft er inderdaad dan niets over te zeggen :(
Laatst bijgewerkt door Annelove16x op 21-05-14 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

A horse is your best friend <3
Saying ‘goodbye’ is often another way of saying ‘I remember’.
To the world you may be but one, but to one you might be the world.

Cikilha

Berichten: 175
Geregistreerd: 14-11-13
Woonplaats: Klazienaveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-14 21:49

Klopt helemaal.. en blijkbaar maakt het hem niet zoveel uit dat hij ook hiermee zijn eigen dochters heeft pijn gedaan..

Wij zijn ondertussen met volle teugen aan het genieten van Bailando

Bailando ♥

Charlie, rust zacht maatje. Ik hou van je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:50

geerke schreef:
ik snap er helemaal niets van...

TS haar stiefmoeder had een paard, die stond bij haar (ex) schoonfamilie gestald.
TS ging op vakantie en de (ex) schoonfamilie zou voor het paard zorgen.
De (ex) schoonfamilie heeft het paard op een manege gezet om in te zetten voor les, met het verhaal dat het hun paard was en dat zij het paard hadden gered van TS en haar stiefmoeder.
Toen is het paard weer teruggegaan naar de (ex) schoonfamilie, en achteraf blijkt het paard op de naam van TS haar stiefmoeder haar ex te staan, dus op naam van de (ex) schoonfamilie en is het niet wettelijk haar paard.
Paard is toen weer weggegaan en schijnt het nu heel goed te hebben, zegt een bokker in dit topic.

TS mist het paard heel erg en wilde haar verhaal graag kwijt.

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:52

Noa is een hele tijd later dan Amor naar de manege gekomen, in een periode dat ik niet heb gereden dus daar heb ik destijds weinig van meegekregen. Ze is toen wel weer samen met Bullit teruggegaan naar haar eigenaar omdat de manege ze dus niet meer wilde leasen. Nadat beide paarden weer van de manege zijn vertrokken is Noa weer doorverkocht. Als ik het goed begrijp aan degene die Noa destijds had verkocht aan de 'eigenaar' van haar en Amor. Snap je 'm nog? ;)
Ik zie regelmatig updates voorbij komen van Amo, dus een foto moet lukken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 148 bezoekers