Kijk, dat Sypheron gek is op mijn paard weet ik...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:43

Mijn broertje heeft een keer in zijn kleerkast willen plassen, en heeft een keer buiten gestaan in zijn pyjama. Ik ben in het oude huis een keer met een pak melk van de zoldertrap afgekomen (daar stond de voorraadkoelkast waar we altijd melk etc moesten halen) en ik had gedroomd dat ik melk moest halen, werd ik halverwege de trap naar onderen wakker en mijn ouders mij maar aankijken Knipoog. Btw, pas wel op, een slaapwandelaar wakker maken schijnt heel erg gevaarlijk te zijn, aangezien veel mensen er aggressief van worden Verward

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:44

Ik kan er ook wat van!
Mijn vriend betrapt me er wel eens op dat ik rechtop in bed zit te zappen terwijl de tv uitstaat. (hoezo verslaafd)
Vorige week was ook leuk. Ik kroop uit mijn bed, stond op en schreeuwde: Alsjeblieft, alsjeblieft!

Maar mijn beste vriendin slaat alles! Ik sliep laatst bij haar na het uitgaan. Zegt ze midden in de nacht: Trek die augurken eens over ons heen! Ik kwam echt niet meer bij.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:45

kim20 schreef:
Trek die augurken eens over ons heen!


Oh my.... make it stop *LOL* *LOL* *LOL*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:53

Die reacties hier, echt heel lollig *LOL* Vooral de laatste...

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:56

wat ook heel leuk is:

pak een teiltje lauwwarm water en doe de hand van de slapende erin, kans is groot dat ie in z'n bed piest *whahahaha*

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:15

M'n vriend en ik lagen vorig weekeind nog ff in bed wat te praten voordat we d'r uit kwamen. Maar iedere keer liep hij er vaag tussen door te banketstaaf over voetbal tussen zijn gewone antwoorden en reacties door. Blijkt later dat hij nog sliep ofzo(hij had d'r ogen wel open, al was het niet echt fanatiek) en helemaal niets meer van dat gesprek weet Verward .

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:28

Ik vroeg eens in mijn slaap aan Frank of hij nou al een nieuwe batterij op zijn telefoon had Verward Frank gaf antwoord en ik niet meer Haha!

Frank praat altijd in zijn slaap als hij gedronken heeft, hij had het eens over dat het allemaal nooit gebeurt was als hij niet te hard gereden had, hij had toen nog geen auto dus ik vroeg hoe hij te hard gereden kon hebben. Hij antwoordde daarop dat het met zijn driewieler was Haha!

Mijn moeder heeft toen mijn ouders nog bij elkaar waren eens mijn vader een paar klappen voor zijn kop gegeven. Ik hoorde haar schreeuwen vanaf mijn kamer dus ik ging even kijken. Mijn vader lag helemaal dubbel van het lachen naast haar en zij maar schreeuwen dat hij een klootzak was want hij had haar balletpakje gestolen en nou kon ze niet meer balletten Verward

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:28

Hahaha ik lig echt dubbel. Haha! Mijn vriend praat soms ook in zijn slaap, hij is dan altijd vanlles kwijt.

Hij-waar is het nou?
ik-wat?
Hij- ja moet het zoeken!
Ik-wat dan!?
Hij- Mijn simkaart! Verward Haha!

Of zijn sleutels of zijn horloge hij is altijd alles kwijt.

Vroegerv slaapwandelde ik hele veel. Ik ben regelmatig s'nachts ineens beneden wakker geworden da's echt eng!
Mijn moeder is toen ze klein was eens naar buiten gelopen en bij de buren aan gaan bellen hahaha. Haha!
Maar die heeft zowiezo altijd rare dingen,

Mam-zie je dat?
pap-wat?
mam-dat lichtje *is in de lucht aan het graaien*:D
pap- ga maar slapen
mam-oke zzzz

Zie ziet ook altijd spinnen achter het gorijn en heeft mijn vader ene keer bijna onthoofd!
Ze schrok wakker en wilde het licht aandoen ( touwtje aan de muur ) en i.p.v. dat ze het touwtje te pakken had had ze een snoer voor de tv o.i.d. vast! Ze trok daardoor een schilderij met ene glasplaat van de muur, die echt 2 cm naast mijn vaders hoofd uit elkaar spatte...brrr

leuk he die dromen? *LOL*

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:30

flair schreef:
Mijn moeder heeft toen mijn ouders nog bij elkaar waren eens mijn vader een paar klappen voor zijn kop gegeven. Ik hoorde haar schreeuwen vanaf mijn kamer dus ik ging even kijken. Mijn vader lag helemaal dubbel van het lachen naast haar en zij maar schreeuwen dat hij een klootzak was want hij had haar balletpakje gestolen en nou kon ze niet meer balletten Verward



hahahaha * piest in d'r broek* Haha!:D:D

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:42

Een oude vriendin van me bleef ooit bij mij slapen nou..zij de hele tijd praten en ook antwoorden als ik dr wat vroeg smorges wist ze van niets Verward hahaha

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:53

Hahaha prachtig! Ik lig helemaal vlak hier *LOL*

En vooral een paar reacties hiero van die augurken of een balletpakje, echt geweldig.

Ik praat zelf geloof ik niet, maar weet wel dat we een keer zijn karten met mijn neef en die lag toen snachts in zijn bed dat weer na te doen. Echt zo van brrrrrrrrrrrroem brrrrrrrrrrm brrrrrrrm iiiiiiieh brrr brrrrrrrrm en dan met die handen sturen enzo *LOL* En ik lag er naast en had echt zoiets van ehm ja Verward help Clown

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:55

Zo heb ik dat vorige week ook gehad, ik werd om een uur of 3 wakker, en ik ben naar beneden gelopen, daar zat mijn broer, en toen ging het zo:

Hij: Kan je niet slapen?
Ik: Nee de mensen van school.
Hij: Wat is er dan met de mensen van school?
Ik: Nou die hebben we wakker gemaakt!
Hij: Staan ze buiten dan?
Ik: NEEHEE als ze achter m'n deur op de gang staan hoor ik ze toch ook (helemaal gefrustreerd Haha!)
Hij: Maar ze staan er toch helemaal niet, is het telepatie ofzo?
Toen ben ik helemaal boos en gefrustreerd weggelopen, naar de WC gegaan en weer naar boven gelopen Haha!

Ik wist er pas wer van toen hij het mij vertelde, bij sommige stukjes was het Verward Heb ik dat gezegd, en bij andere was het ohja Haha!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:55

Hahahahaha Haha! gewéldig! die syp Haha!:D Haha! *LOL*

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:47

mijn ex sprak ook altijd in zn slaap maar t toppunt was toch wel dat we net in bed lagen...en nou is hij zo'n type-je (toen in iedergeval) dat als hij zn kussen raakte dat hij dan sliep....ik lag nog ff te lezen...springt t ie uit bed...roept iets tegen mij ..rent naar de woonkamer....ik hoor alleen maar gevloek en gescheld dat ie dat poedersuiker niet kan vinden ??????????? komt ie de slaapkamer weer in gelopen vraagt ie aan mij of ik zijn zwarte leren broek heb gezien...nou had hij helemaal geen zwarte broek...laat staan een leren broek.........maar nu werd ik toch wel een beetje nieuwsgierig dus nadat ik geprobeert had om hem uit te leggen dat hij geen leren broek had vond ik t wel leuk om te kijken waar ik m allemaal heen zou kunnen sturen...dus ik zei dat ie in de badkamer lag ...hij rennen naar de badkamer...komt hijgend terug "nee daar ligt ie niet"
...ok dan ligt ie benenden in de keuken....en hup daar ging ie naar beneden hahahaha *LOL* *LOL* *LOL* ik heb liggen huilen in bed!!!! roept ie van beneden "hier ligt ie ook niet"...komt ie weer naar boven ...gaat naast me liggen en zegt..ik heb m al schat.......nou ik heb nog uren wakker gelegen van het lachen!!! ik wilde hem eigenlijk nog naar buiten sturen naar de schuur maar dat vond ik wel een beetje zielig midden in de winter!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:54

Whaaahahaha, sorry hoor, arme Roy! Hij heeft helemaal trauma's overgehouden aan Jurga, de smeerpoets. Hij krijgt er zelfs nachtmerries over! Hij moet toch kunnen zien en begrijpen dat paarden zich nou eenmaal flink vies kunnen maken zo af en toe..

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:07

Dit is echt mijn favoriete topic van dit jaar!! Geweldig zeg Haha! Ik heb nu alles maar gelezen

Nog iets heel erg leuks, maar het gaat niet over praten in de slaap:
Mijn vriend was een keer, vroeger, met zijn ouders op vakantie. Ze sliepen in de caravan. Mijn vriend en zijn broertje sliepen in een stapelbed, mijn vriend onder, zijn broertje boven. Midden in de nacht, rond drie uur, hoorden ze ineens iemand op de deur kloppen. Na lang en hard geklop hebben ze de deur geopend. Stond daar het broertje van mijn vriend voor de deur, IN zijn slaapzak. Is hij in zijn slaap uit het raam van de caravan gedonderd, naar buiten. Doodleuk dus naar de deur gelopen en toen open werd gedaan vroeg hij: "Mag ik er weer in?" De ouders en mijn vriend stonden versteld en hebben er nog tijden om kunnen lachen. Ik zie het ook he-le-maal voor me!! Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:38

Hahaha stoppen anders heb ik nog geen lauw water meer nodig vannacht *LOL* *LOL*

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:36

Oh, ik slaapwandelde eerst ook altijd hoor! Dan ging ik in mijn eigen bedje slapen, en werd dan de volgende ochtend wakker op de logeerkamer Verward

heb ook vaker tegen *een bepaald persoon* zitten aan te banketstaaf, volgens mijn ouders Verward

Vraag de rest maar aan Assie Tong uitsteken (voor duidelijkheid = mijn zus.. Scheve mond )

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:59

Hahaha, dit is echt een geweldig topic!!! Dat ik klein was sprak ik weleens in mijn slaap. Nu hoor ik er niemand meer over.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:04

Dat ken ik, praten in je slaap. Ik sliep eens bij een vriendin, en ze was darten aan t kijken. Op een gegeven moment sloeg ik wat weg met mn hand terwijl ik mompelde 'Hij laat hem niet winnen' zij: wat? ik zeg hij gooit hem er niet in. Vroeg ze, heb je het over het darten? Ja, ik vind t stom, hij moet winnen. 'Maar ik kijk al een uur naar een andere film'. Ik werd al vet chagreinig, kwam ik erachter dat ik maar voor een klein deel wakker was, de rest van mn hersens was blijkbaar nog in slaap Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:09

Een vriendin van mij vroeger op de basissschool zei altijd: Ík lust geen kaas' Haha!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:25

Mijn vriend doet dus ook echt van alles in zn slaap.

Zo heeft hij een keer toen hij nog bij zn ouders woonde in paniek zn hele bed afgehaald .Toen hij daar mee klaar was rende hij naar zn ouders om te vragen waar het spul tegen mieren was.
Ze hele bed was nml bezaaid met mieren Haha!

En toen we Chinouc net hadden gekocht maakt hij mij wakker.
Hij : ''ahhh gossie kijk nou''
Ik: waarnaar??
Hij : daar!! daar ligt ze ?
Ik : wie???
Hij : daar op de hoek van het bed ligt Chinouc !

Hihi arm bed Haha!

Toen we Zoé onze hond net hadden lag hij haar constant te roepen. En dat brave beest maar komen Haha! Al zat ze me vaak wel aan te kijken alsof ze dacht ''wat moet ie van me?''.

Hij is een keer midden in de nacht boven op me gesprongen en heeft me in de houdgreep gehouden terwijl hij schreeuwde ''JA ik heb haar!! Snel voor ze ontsnapt!!!''.
Ik heb maar gezegt dat ik niet zou weglopen als hij me los zou laten Haha! Gelukkig werkte dat Knipoog

Vannacht was hij koffiemelkcupjes aan het repareren.
Hij: Ik denk dat ik de bovenkant maar dichtmaak
Ik: waarom?
Hij: nou dan lekken ze niet meer Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 19:26

*komt wederom niet meer bij van het lachen* *LOL*

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:56

Ahumz....mijn moeder verteld me net tijdens het eten dat ik vanmorgen eerst wou dat ze de wc borstel schoonmaakte voor ze weg ging...

euhhh... ja... was ik daarbij ? Weet er dus wederom niets van....

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:02

Zo heeft de broer van een vriendin van me ooit eens de lamp van de muur getrokken tijdens het slaapwandelen.
Hij wilde naar de WC maar in plaats van de rechter nam hij de linkerdeur en stond dus in de huiskamer. Maar ja, aangezien hij sliep, had hij dat niet in de gaten Haha!
Afijn, hij heeft netjes naast de televisie gezeken Haha! , wilde daarna doortrekken en trok dus aan het snoer van de lamp die vervolgens naar beneden lazerde Haha! Haha!