Morgen is het zover..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Morgen is het zover..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 12:24

Dan gaat ons kind voor iets meer dan 2 jaar naar de opfok. Huilen
Hij loopt nu nog bij mama, maar ze begint hem een beetje zat te worden.
(wat wil je met een hengst van 5,5 maand) *LOL*
Morgen gaan we vroeg op pad. Veewagen volgooien met hooi en stro, en op naar Texel. Ik hoop dat hij een beetje rustig blijft onderweg. Hij kan nu als wel een paar uur van mama af maar dit is toch anders.

Hij gaat daar lekker met 22 vriendjes opgroeien. Ze hebben een hele grote stal van 25 bij 5 meter daar kunnen ze de hele dag hooi en kuil eten. Overdag gaan de deuren open naar het land en kunnen ze lekker op een gigantisch weiland lekker de beesten uithangen. Cool

Vanavond de laatste keer met z'n vriendje (fjordenveulen) spelen. Ze zijn tot nu toe samen opgegroeid. Je ziet ze altijd samen in de wei. Verdrietig Gemeen eigenlijk dat hij geen idee heeft wat hem gaat gebeuren morgen

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:29

Ja sneu....Maar je merrie heeft weer een beetje rust en kindlief gaat het zo te horen geweldig naar z'n zin krijgen op Texel, die heeft geen tijd om z'n mama te missen!

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:46

Nou ik denk dat ie het daar erg naar zn zin gaat hebben!

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:01

Naar de Eaglesranch ??? Geweldig is het daar !!! We hebben daar zelf geen paard staan maar zijn er een paar keer van de zomer op hun camping geweest. Maar ja, om je paard helemaal uit handen te geven is natuurlijk wel heel moeilijk lijkt mij.....maar ze zijn daar erg enthousiast , en zeker ook met "nieuwkomertjes ".Dat Rick komt staat vast al op hun site aangekondigd bij de berichten !!!! Ook is daar altijd wel iemand die een foto voor je wilt plaatsen !!! En even op de hoogte houdt. Tenminste , dat idee heb ik , ik lees regelmatig hun berichten.

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:03

hij gaat het vast leuk vinden daar het klink allemaal erg goed suc6 ermee.

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:04

Zo te lezen krijgt hij het wel supergoed! Tis natuurlijk heel moeilijk voor jou, maar voor je paardje is het alleen maar beter! Heel veel succes ermee!! Kus [***]

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 18:20

Dank jullie wel!!
Hij gaat idd naar the eagles Ranch.
Ik laat het wel weten hoe het gegaan is. (of we het overleefd hebben)

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:50

nou het is gelukkig allemaal goed gegaan!
onderweg af en toe wat gehinnek, wanneer we stopten bij een tankstation omdat ie ons hoorde praten....
en op de boot had iemand vergeten zijn auto alarm uit te zetten *GRRRR*
eenmaal daar mocht hij wennen met een fjorden veulentje in de stal en deze week mag hij bij de grote groep! Haha!
de 29ste gaan we even kijken hoe het met hem is, ben benieuwd dan of hij ons nog herkend!

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:25

nou gelukkig dat het zo goed is gegaan