Pablo mag L2!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 23:33

Vandaag een avondwedstrijd in Vught, mijn oude 'thuishonk'. In de stromende regen helaas, vorige wedstrijd was het nog 32 graden, maar goed.
Eerst maar even gelongeerd, als altijd, maar kennelijk een beetje te kort met de hevige wind en regen, want meneer kreeg het weer helemaal op zijn heupen. Bokken met zijn neus tussen zijn knieen, door de teugel springen, 1 keer steigeren, kortom doffe ellende. Losrijden kwam dan ook neer op eerst even een opfriscursus 'hoe gedraag ik me zoals we hebben afgesproken' maar ik zat er wel met trillende knieen op . Pas 5 minuten voor de proef, en de ringmeester had me al naar achter gezet, begon het wat beter te gaan, en gedroeg hij zich weer normaal. De proef zelf ging redelijk, en de tweede proef was in bijna volslagen duisternis en stromende regen, waarbij de bordjes en het boekje moeilijk te zien waren. Er zaten wat foutjes in, maar ook wel weer redelijk, zeker gezien het losrijden. Ik was vooral blij dat ik die kuren nu kon oplossen zonder ernaast te liggen, dat heb ik al te vaak gedaan, en zo raakt hij die wel kwijt.
Uiteindelijk had ik 165 en 161 punten (geen prijs) en heb ik er dus nu 5 uit 4 proeven. Ik ga meteen over naar het L2, en daar blijf ik voorlopig even zitten. Over 2,5 week is de 1e L2 proef al, ik ben heel benieuwd.

edit
typfoutje

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lielle op 2001-09-04 23:35 ]</font>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 00:56

goed man. En dan de volgende keer meteen naar het l2. Wat een lef.

Hopenlijk gaat het dan ook goed.

Enne binnenkort is het weer binnenstarten. Op 20 en 21 oktober bij ons in Mierlo. kun je meteen twee keer starten. dus das wel meegenomen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 09:42

Gefeliciteerd!! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 09:54

Gefelicibokt!! Toch nog winstpunten ondanks dat ie zo vervelend was, knap hoor! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 12:55

wauw je gaat echt heel snel netjes joh! ook goed dat je het toch nog kon oplossen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 15:57

s
Laatst bijgewerkt door janna op 31-03-22 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 22:24

Ja, hij gaat nu ineens wel heel erg hard. Op zich had ik aan het begin van het seizoen wel verwacht om nu L2 te mogen starten, maar door de MKZ had ik die hoop al opgegeven. Maar juist door het langer doortrainen is het nu extra snel gegaan. Zaterdag start ik nog L1 en volgende week de eerste keer L2. En Janna, die M laat ik voorlopig nog even, daarvoor moet het nog wat verzamelder, en preciezer allemaal. Maar goed, hij is ook pas 4, en we gaan rustig de tijd nemen voor de L2.

Heike, voor Mierlo moet ik even kijken, vanuit Den Dungen waar Pablo staat is dat wel erg ver en het kan zijn dat we dan in de kring al selectiewedstrijden hebben. Maar wie weet......
PS Zelf ooit gereden in Cromvoirt op manege 't Heike?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 22:31

Nope nog nooit gereden. ik reed meestal in de buurt. daar waren wedstrijden genoeg.

maare we hebben ook nog wel plek op stal hoor. kom je gewoon vroeg. Ik geloof dat ze daar een teintje voor vragen. je moet eens bellen naar de manege. http://www.DeNieuweArk.nl (daar staat het adres en telefoonnummer)

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Blijgeestig, c_alsemgeest, Iser, Larissajulia, nick_en_ik, Ptl4ever, Roosch, sassefras, StalNollie en 184 bezoekers