paard teruggevonden via Bokt?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Leo

Berichten: 50009
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 18:41

Ik heb het geprobeerd via bokt; de eigenaren van m'n eerste pony hebben nl. een gewijzigd e-mailadres (wat ik dus niet weet Knipoog )
Ik heb al bijna een jaar niets meer gehoord, en ook al heb ik al lang niet meer sterk de behoefte alles van 'm te weten (;) ) ik mis 'm soms wel, en zou ik eigenlijk wel willen weten hoe het met 'm is.
Voor hetzelfde geld is hij doorverkocht (of erger) (hij was niet zó'n geweldig lief dier.. Scheve mond ) Maar dat zal allemaal wel meevallen Lachen

Maarnee... Ik heb 'm via bokt niet terug kunnen vinden
Hij heet Spike, witte shetlanderruin, nu 11 jaar oud. Verkocht naar Hilversum, en het laatste wat ik gehoord heb was dat de stal was afgebrand.

Maar ik ben er niet bang voor, het gaat vast geweldig met 'm Lachen

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 10:28

Nee, helaas. Ik heb verschillende pogingen gedaan om mijn tinkertje terug te vinden, maar die zijn op niets uitgelopen. Ik kijk nog steeds naar alle foto's op Bokt, de tinkersites en op marktplaats in de hoop dat ik hem nog eens terugzie...

* To Belg, or not to Belg *

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 12:58

Bij mij een beetje andersom
Ik heb via Bokt de vorige verzorgster/eigenaar van mijn oude pony gevonden.
Ze was toen al niet meer van mij maar van Giesam hier op bokt, maar vond het toch leuk om even te horen hoe ze vroeger was en hoe ze eruit zag ( verschrikkelijk maar oke Knipoog )
Kreeg eerst allemaal verwijten via via naar mn hoofd dat ik gelogen had over dat Amber bleodworm had, en koliek, dat zou niet waar zijn
Beetje raar want ze was toen al van mijzelf en had wel degelijk bloedworm en koliek, was dr bijna kwijt geweest.
Maar na heen en weer gekift is alles weer goed gekomen en werd ik gelooft.
Nu inmiddels geen contact meer


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers