SuperJurga eindelijk weer goed? Help me hopen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 08:28

Hey iloon topper..Ik zal duimen voor je dat ze goed loopt vanavond!

keep calm, I'm engaged!!! <3


LeandraTigro

Berichten: 226
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:26

Hoi, mijn paard heeft een tijdje terug haar broekspier verrekt en toen liep ze ook een tijd lang kreupel. Maar we hadden van de veearts een massagegel gekregen en lekker iedere dag gemasseerd, en nu heeft ze echt helemaal nergens meer last van. Dus het komt goed!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 12:53

Toppie Iloon. OK dan! . Ik ga voor je duimen dat het zo goed blijft gaan!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 17:56

Ik heb echt de bibbers nu, zou ze goed zijn of niet??? *zucht* Vanavond weet ik meer....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:11

Ik hoop met je mee, maar is een hele les niet wat lang en te intensief om mee te rijden?
Je krijgt het nog druk met die twee rakkers. OK dan!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:47

ik duim voor je! hoop echt dat ze er weer helemaal bovenop is!

ik heb nu sinds 7 jaar mn eigen paarden, en al 6 jaar ellende Verdrietig
destiny is gewoon 'afgeschreven' en met pensioen(al 2 jaar en ze is nu pas 13) maar ja ik had Quentin toen en die was eerst alsmaar aan t staken&kloten, toen liep ie eindelijk lekker, was ie ieder seizoen een week of 2-4 kreupel, vaak zonder duidelijke oorzaak, net niet heel erg kreupel, maar zekler niet rad!
en ja Q is er dan zo een die dus geen pas meer verzet en flink gaat steigeren, maar ja wat moet je dan?
er doorheen rijden met grof geweld, of hem maar laten stappen en weer in de wei zetten?

DA heeft hem gereden om hem er door te krijgen, maar die voelde ook dat t net niet goed zat(handig een DA die hem al kent vanaf ie baby is Knipoog ) foto's gemaakt, doorverwezen nog meer onderzoeken en toen was ie ineens wel weer goed, en er was ook nooit iets te vinden op foto's enz

weer gaan trainen, toen staken want meneer vond die vakantie wel lekker, toen liep ie weer goed en wij weer naar wedstrijden, ja hoor, hij was weer kreupel of had wel wat anders waardoor ik niet kon rijden, en meer dan 3 dagen rust betekend een week een stakend paard als je weer wil gaan rijden

dit voorjaar was ie weer afwisselend LA en RA net niet 100%, gewoon iets trager, dat was ie afgelopen 2 jaar al steeds, fysio erbij geweest en hij liep eindelijk weer oke!zelfs bijgezet op een kleine volte aan de longe bleef t binnen achterbeen ruim en goed meekomen

toen stortte ie begin zomer in, wrsch door een bloedpropje dat zn hersenen even had afgesloten

maar ja voor je al die onderzoeken hebt gehad staat ie alweer een tijdje stil, waarna ie weer ging staken

nu loopt ie weer heel soms, denk ik, RA niet 100% denk dat ik de fysio weer bel zodra de grond niet meer bevroren is
want ja, je gaat wel twijfelen en wordt onzeker, is ie nu wel of niet onregelmatig, en hoe langer je er naar kijkt, hoe minder zeker je van jezelf bent
oke ik rij wel wp's in de M2, en hij sprong gister super maar toch, aan de longe zie ik er soms toch iets aan, en ja als hij dan weer een enkele keer staakt, denk ik meteen heeft ie echt ergens last van of stelt ie zich weer aan?

dus ik weet hoe je je voelt, en ik heb ook meerdere keren er in tranen opgezeten of naast gestaan als hij weer eens net niet helemaal goed liep
je kan dan nix voor ze doen, en bent machteloos en dat is het frustrerende ervan, zeker als ze geen oorzaak kunnen vinden

heel veel succes vanavond, en veel plezier natuurlijk en ik hoop dat je met een positief verhaal terug komt van de les!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 23:06

En daar ben ik weer:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH ze was goed! Ze is de hele les geen pas onregelmatig geweest en voelde heel goed aan. Ze wilde echt weer lopen! Cool Ik zei al grinnikend tegen Roel dat 'mevrouw onnozel en lomp' weer terug was en die moest lachen. Ik heb heel voorzichtigaan gereden en gevoeld wat zij aangaf aan te kunnen en ze heeft mooi de drie kwartier volgesjouwd. Zelfs een paar keer wat pasjes wijken meegedaan en die knopjes zaten er nog op! Jurres will be back!!! Lovers

Dus: we gaan rustig aan door en hopen dat ze goed blijft. Lachen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 02:53

Sjors is terug Cool

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:38

Super Ilona en ik ken dat gevoel.

Ik heb ook een tijdje gehad dat ik het idee had dat Fitz niet helemaal rad was maar niemand zag er iets aan. Als dan ook de DA zegt dat hij gewoon zuiver loopt, ja, dan moet je daar wel in geloven.
Als je aan het tobben geweest bent, word je gewoon heel erg onzeker.

Veel plezier met opbouwen!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:51

he, geweldig! Super voor je hoor Haha!
Jurga will be back

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:25

Hé wat goed joh! OK dan!
Fijn voor je dat je weer aan de slag kan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 11:36

Ben er ook echt heel gelukkig mee. Ik zat gister met een grote lach op mijn paard, heerlijk om weer met je vertrouwde paardje te mogen werken na maanden tobben.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:44

Mooi zo!!! Spannend hè? Lekker rustig doorgaan met opbouwen en proberen het achter je te laten!
Meagan mag nu iedere dag aan de longe en iedere dag kijk ik supergeconcentreerd naar dat linkervoorbeentje. Het ziet er prima uit, maar ik houd het heel scherp in de gaten. Ik hoop volgende week zaterdag op groen licht voor werk onder de man...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:09

Hey Super Iloon!
Op naar het wedstrijdseizoen Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 12:46

Als alles goed gaat start pap haar dan 10 januari officieel in de vaardigheid! Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:49

Dat schiet al op dus
Ik blijf voor je duimen dat ze goed blijft lopen...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:10

Hey Iloon, dit is beter nieuws!!!! OK dan!

Heel veel succes met Jurga! In januari zal het vast ook wel goedkomen met je pa!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:26

Dat is super joh!! Net als vele anderen hier, ken ik ook het gevoel wat jij beschrijft: niet echt iets te zien, maar het voelt niet goed... En je gevoel bedriegt je nooit, dus goed dat je doorgezet hebt met zoeken naar de oorzaak!!

En nu opknappende heen!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 22:38

Vandaag hebben we een eindje met haar gemend en mevrouw had er reuzezin in! Ze had stevig de pas erin en bleef maar draven. Achterhand kwam 100% mee, dus dat was een goed teken. Als je het mij vraagt, heeft ze haar achterhand de laatste tijd niet zo goed gebruikt als ze vandaag deed Party!!.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:06

Mogelijk heeft ze er eerder ook al wat last van gehad, zonder dat ze iets liet merken?
Dan is het nu helemaal over, en loopt ze natuurlijk nog beter!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 20:24

Ik hoop het! Had vandaag het idee dat ze licht stijf was, maar verder geen probs.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:26

Super joh dat het nou goed gaat. Ben echt blij voor julie. Party!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:38

Jurga schreef:
Ik hoop het! Had vandaag het idee dat ze licht stijf was, maar verder geen probs.


Kan natuurlijk ook spierpijn zijn, door het na lange tijd weer aan het werk gaan.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 19:43

Vandaag bij Sjimmy liep ze weer helemaal goed, dus het gaat echt de goede kant op. We houden het gewoon goed in de gaten.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:58

Jurga schreef:
Nou dat ze al weer lekker loopt verwacht ik niet. Ze was nu ook SLECHT aan het been, wilde slecht lopen, maar was wel RAD Tong uitsteken. De rest moet wel weer goed te krijgen zijn dunkt mij.


ja dat denk ik ook !

fijn dat t weer beter is, succes met opbouwen

en ik ben errrug benieuwd naar de uitslag van de 1e wedstrijd!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, pony33, senna21, YandexBot en 126 bezoekers