fysiotherapeute bij mickey geweest :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

fysiotherapeute bij mickey geweest :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 20:51

na nou dikke twee maanden probleemtjes hebben gehad enzo,is vandaag dus toch de fysiotherapeute gekomen Lachen
eerst wouden we naar de kliniek gaan,maar we lieten toch eerst even de fysiotherapeute komen,en gelukkig blijkt dat zij dit probleem ook kan oplossen OK dan!

ze zou afgelopen vrijdag al zijn gekomen,maar belde ze af,en kwam ze vandaag om 5 uur.

eerst had ze mickey voor de stal even helemaal goed nagekeken,nagevoeld enz.
erna moest ik haar even longeren,waar zij al snel zag dat mickey rechts voor toch stijfer/anders liep,na wat aanwijzigingen van haar begon ik het ook beetje te zien Haha!
erna weer terug naar de stal en daar heeft ze mickey met een apperaatje behandeld.

wat nou bleek,ik kreeg dus sinds deze problemen beetje begonnen van iemand anders les,die stukken strenger en harder is,we kwamen dus wel stukken vooruit,maar ik merkte dat mickey zuurder was enzo.
vooral met zadel opdoen enz.

nou mickey heeft dus de spieren in de nek,dan over de rug en over de kont erg vastzitten,en dus erge spierpijn daaraan.

ik moet mickey morgen 10 minuutjes aan de longe laten stappen,dan de voorbenen voor optillen en strekken,totaal 6 keer (3 keer per been) en dan bijzetteugel ofzo eraan en dan flink diep longeren.
dan de rest van de week kan ik gewoon rijden,maar dan moet ik eerst 10 minuten losstappen dan dan weer de voorbenen optillen en strekken,totaal 6 keer (3 keer per been).

ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat verlopen.

het was trouwens een harstikke aardige meid,wat zich goed de tijd nam,alles erg rustig deed,en erna zelfs nog even bleef kletsen,echt harstikke leuk OK dan!

ze komt trouwens volgende week maandag terug.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:56

Gelukkig dat je nu (als het goed is) weet wat het probleem is. Ik hoop voor je en voor je pony dat het steeds beter zal gaan en zijn spiertjes los gaan laten Lachen
Succes ermee!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 23:26

ja ben blij dat ik de oorzaak weet Lachen
alleen het laag rijden,even kijken of dat lukt Haha!