Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Femke_Tweety schreef:Manege Equival Lienden/Echteld
Manege de Paardensprong Neerijnen
Manege Ravenswaaij Ravenswaaijat
Santana Erichem?
shetlandponystal het zesspan (Ik weet niet precies waar die zitten)
Ik denk dat je dan de dichtstbijzijnde stallen, waar je geen eigen pard hoeft te hebben, wel zo ongeveer hebt.
Waar rij je nu?
. Het zesspan heb ik gereden maar ben ik te groot voor, andere ook al gekeken. Femke_Tweety schreef:Pfoee, dan zul je verder weg moeten gaan, of een keuze maken uit degenen die ik genoemd heb. Misschien dat ik er nog een paar gemist heb, maar ik denk het niet eigenlijk.
Van het lijstje dat ik noemde is mijn persoonlijke voorkeur Ravenswaaij, gevolgd door Paardensprong. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Maar gaat equival/lingezicht weer stoppen dan? Dat gaat de laatste jaren echt wel steeds over naar nieuwe mensen zeg. Balen voor de mensen die daar rijden.
Edit, zie iets van Opelino. Die ken ik dan weer niet.
Femke_Tweety schreef:Rotonde Lienden en rotonde Ommeren zijn volgens mij Contessa (lienden), en de pensionstal van ene Hanny (Ommeren). Ik geloof niet dat daar op "manegepaarden" les gegeven wordt, maar dat zou ik maar zo fout kunnen hebben.
In ieder geval succes met je zoektocht.
Ben er alweer jaar of 4 weg denk ik.