Praat tegen Paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Praat tegen Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 23:03

Ik praat tegen mijn paarden om hun dingen uit te leggen
Vertel geheimen en al die ****
Maar ook al mijn commando's zijn op stem
Natuurlijk niet die dressuur oefeningen maar al de gangen zijn zowel op stel als been

joeluna

Berichten: 2588
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 23:07

NesxNas schreef:
Welke vraag stelt ze in DIT topic dan? Ik zie er namelijk geen staan.

Ik heb mijn kerstmaaltijd op en wil kijken of er nog meer mensen zijn die tegen hun paard
Praten
.En tot mijn grote schrik is het topic helemaal ontspoord.En ik praat zo graag met mijn
Hony pony.En nee ik wil niet doorzeuren over het topic.

Je kan ook gewoon normaal reageren met wat ze bedoelt als je het niet snapt.[/quote]
Ze wil kijken in het andere topic of er mensen zijn die tegen hun paard praten. Dat topic is ontspoord en daarom opent ze een nieuwe om haar gevoelens te uiten. Maar goed laten we ophouden. ;) Ik praat ook met mijn pony, en helemaal nu hij geblesseerd is. :)[/quote]
Maar dat andere topic werd niet door britta geopend? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 23:15

joeluna schreef:
NesxNas schreef:
Ze wil kijken in het andere topic of er mensen zijn die tegen hun paard praten. Dat topic is ontspoord en daarom opent ze een nieuwe om haar gevoelens te uiten. Maar goed laten we ophouden. ;) Ik praat ook met mijn pony, en helemaal nu hij geblesseerd is. :)

Maar dat andere topic werd niet door britta geopend? ;)

tyleysmiley

Berichten: 1895
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Praat tegen Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 23:20

Hier ook een enorme babbelkous(arm paard :') ) Ik vind het heerlijk...ik kan me niet voorstellen dat er mensen niét tegen hun paard praten.
Ik heb gister nog een uur bij mijn jonge hummel in de stal gezeten blablabla,en hij bleef maar mooi van zijn hooi knabbelen,kwam af en toe een keer een knuffel halen en ging weer verder met vreten :Y)
Ik ga ook af en toe een stukje met hem wandelen en dan klets ik helemaal de oren van zijn hoofd,en het interesseert me werkelijk niks,wie me dan voorbij rijdt/fiets/loopt

joeluna

Berichten: 2588
Geregistreerd: 17-01-13

Re: Praat tegen Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 23:24

Hahaha zie het al helemaal voor me :)

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 23:26

Wat is het doel/nut van dit topic? := Ik denk dat iedereen wel met zijn dieren praat, wel erg stil als je dat niet zou doen.

TailsLover1

Berichten: 259
Geregistreerd: 27-02-13

Re: Praat tegen Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 23:28

ik praat de hele tijd tegen mn pony's maakt niet uit tegen welke floep er alles :) ook andere dieren praat k tegen

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Re: Praat tegen Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 00:35

Je antwoord had je prima in je oorspronkelijke topic kwijt gekund. Het is onnodig en ongewenst om daar een nieuw topic over te openen. Daarom hier een slotje, om de boel opgeruimd te houden. Je kunt verder in je eerste topic.