Welke naam voor mijn haflinger?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, zonnebloem18

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Welke naam is het mooist voor een jonge haflingermerrie

Poll eindigt op

Daisy (madeliefje)
1 (12%)
Gypsy Queen (koningin der zigeuners)
1 (12%)
Vanity (ijdelheid)
2 (25%)
Chica (meisje)
Geen stemmen
Streya (ster)
1 (12%)
Amber
1 (12%)
Elmira (prinses)
1 (12%)
Avita (verbastering van Evita: adem van leven)
1 (12%)

Totaal aantal stemmen: 8

BlondCowgirl

Welke naam voor mijn haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 18:21

Hallo medebokkers!

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Aanstaande vrijdag wordt 'mijn' nieuwe haflinger gekeurd door de dierenarts. Als hierbij alles goed blijkt te zijn is ze officieel van mij! *\o/* :D Er is alleen één probleem: Ik wil de naam veranderen omdat ik de huidige naam echt niet mooi vind, maar welke naam kies ik? Ik heb al een lijstje opgezocht van namen die ik bij haar vind passen. Ik vind niet alle namen van dit lijstje even mooi, maar ik kan ook nog niet goed kiezen welke ik dan uiteindelijk het mooist vind. In de poll staan alle namen met betekenis, de betekenis staat tussen haakjes.

Ik wil niet teveel informatie kwijt over het paard omdat ze officieel nog niet van mij is. Mocht er bij de keuring iets mis zijn, dan wordt ze ook niet van mij dus vanwege de privacy van de huidige eigenaren wil ik niet teveel info kwijt en plaats ik geen foto. (Wanneer ze echt van mij is komt die er natuurlijk wel :D ). Maar het is dus in elk geval een jonge haflingermerrie.

Alvast bedankt voor je stem, en als je zelf nog leuke suggesties hebt hoor ik het graag!

Just because you are traveling a well marked trail, doesn't mean whoever made it knew where they were going. - Cowboy's Wisdom

SuperAssie

Re: Welke naam voor mijn haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 18:23

Ik vind Amber het leukst uit dit lijstje.
Zelf had ik bijna ook en jonge Haflinger merrie gekocht, die werd helaas afgekeurd, en deze zou ik dan Abby genoemd hebben :)

Andor <3
You're perfectly perfect to me.

Elles

Re: Welke naam voor mijn haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 18:25

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten