Verslag Kat in de zak!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Verslag Kat in de zak!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 20:18

Hallo allemaal!
Aller eerst sorry, dat ik jullie zo lang heb laten wachten op het verslag van Kat in de zak!
Ik was na deze lange spannende zenuwachtige en toch ook emotioneele dag helemaal kapot!
Toen alles achter de rug was stond ik te trillen van de zenuwen!
Precies om 11 uur waren ze hier!
We hebben eerst een kennismakingsgesprekje gehouden,zodat het allemaal wat makkelijker praat bij de opnames
Er werd ondertussen door de geluids en cameraman allemaal lampen geplaatst door het hele huis!
Alle telefoons moesten uit,hahahhahaa je zal het niet geloven zelfs de baterij uit de klok moest eruit,die tikte te hard!
Nou na een bak koffie en een plak cake zijn we aan de slag gegaan!
Ik moest op de stoel gaan zitten,om het beeld goed te krijgen en om te kijken of de achtergrond ook warm aandeed!
Heel grappig ik had een rose Niketrui aan en die moest ik omkeren ivm de reclame!
Het mooiste is dus dat ik de hele opname met mijn trui achterstevoren heb gezeten!
Er werden vragen aan mij gesteld en in mijn andwoord moest ik haar vraag naar voren brengen!
Ik was best zenuwachtig,af en toe sloeg mijn stem er haast van over,maar goed ik heb het overleefd!
Het geen wat ik wel heel jammer vond dat het verhaal over die inspecteur niet ter sprake is gebracht!
Misschien ook wel om dat ze in de gaten hadden en hoorde aan mijn stem dat ik steeds bozer werd!
Halverwege het intervieuw zijn we ook even gestopt en werd er ook gezegt dat ze hoorde aan mijn stem dat ik steeds kwader werd en aggresiever ging antwoorden!
Na even pauze zijn we weer verder gegaan voor de laatste vragen die ze aan mij hadden!
Daarna was mijn dochter aan de beurt!
Aan mijn dochter hebben ze ook wat vragen gesteld,waarbij er af en toe hele emotionele dingen naar boven kwamen!
Gelukkig wist mijn dochter zich ook aardig in te houden met haar tranen,want ze wilde absoluut niet huilend voor tv,maar af en toe zal je zien dat zij het er ontzettend moeilijk mee heeft!
Daarna werden alle spullen weer ingepakt en zijn wij met de hele ploeg naar stal gegaan om het paard te filmen!
Op stal aangekomen alle instalaties weer uitgepakt en het paard en mijn dochter gefilmd!
Hier zaten hele mooi stukjes tussen,maar ook weer heel emotioneel!
Er werd bv gevraagd aan mijn dochter hoe zij zich voelde als met Sibaldi bezig was,en wat zij nu zo bijzonder aan hem vond!
Ook werd er gevraagd waarom zij hem bewonderde,hier op antwoorde mijn dochter dat ze hem ondanks alle pijn die heeft en alle ellende die hij moet doorstaan zo ontzettend lief,braaf en opwekt blijft en nog steeds graag voor haar wilde werken!
Er zijn hele mooie stukjes van mijn dochter en Sibaldi opgenomen,zo mooi dat krijg je zelf nooit zo voor elkaar!
Kat in de zak heeft mij beloofd de mooiste beelden van deze opname appart voor ons op een band of cd-rom te zetten,dat mocht het zover komen dat wij afscheid moeten nemen van het paard wij in ieder geval een heel mooi aandenken aan hem hebben!
Zo ontzettend lief van ze!
Ook is mij verteld dat ze al contact hebben opgenomen met de verzekering,er is een boze fax naar de verzekering gestuurd!
Maar tot vanmiddag toe heeft de verzekering hier nog niet op gereageerd!
Wanneer de uitzending op tv komt is nog niet bekend,zodra daar wat over bekend is krijgen jullie allemaal van mij te horen!
Heel veel liefs en groetjes van Lundi


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:20

Klinkt goed... vaak werkt een boze fax van een tv-programma beter dan elke actie die je zelf zou kunnen doen, hopen dat het dit keer ook het geval is!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:39

Oh wat spannend allemaal.

Maar het is toch diep triest dat het allemaal zo moet Huilen
Ik ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:55

wanneer word het uitgezonden dan

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:58

Ik hoop dat de verzekeringsmaatschappij nu flink in zn broek pist van angst. Zodra bekend is wanneer het uitgezonden wordt ga ik zeker kijken.
Succes nog!!

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:00

Wat goed dat het allemaal zo snel opgepakt wordt! Ik hoop dat ze er iets moois van maken en dat er iets uitkomt.

Heel veel sterkte!!

:evaw:

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 21:00

Ja het was best een hele ingrijpende dag!
Intersant spannend vermoeiend en emotioneel!
Ik ben heel blij dat ik het heb doorgezet!
Wanneer de uitzending is weet ik nog niet,dat was nog niet bekend,maar zodra ik daar wat over hoor laat ik het weten!
Lundi -x-

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:07

Hopelijk lopt het goed af!!! Toch jammer dat het zo moet maraja..als het dan ook lukt...

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:11

Wat aardig van ze dat ze dat op een video willen zetten.
En goed gedaan van die fax.
Sterkte!


Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:27

Ik kijk uit naar de uitzending!!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:58

Af en toe moet de Media erbij gehaald worden om te krijgen waar je recht op heb. De tegenpartij voelt enorme druk en gaan toch overstag. Dan de smoesjes die ze gaan verzinnen. Bloos Bloos!

Toi toi toi, ik hoop voor jullie dat er eindelijk een einde komt aan die ellende. Het kost een hoop onnodige emotie.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 23:07

Wat goed dat het inderdaad door gaat met kat in de zak, ik heb je topic een tijdje niet meer gevolgd, maar fantastisch!!! Misschien red je door deze actie wel meer paarden en hun baasjes, waarschijnlijk niet, want verzekeringen lijken helaas altijd tegen ons te zijn Boos!
Nog steeds heel veel sterkte!!!!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 23:08

Klinkt allemaal goed,zeg. OK dan! Hopelijk hoor je ruim van te voren wanneer het wordt uitgezonden,zodat we allemaal klaar kunnen gaan zitten.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 23:14

Wow, klinkt wel ingrijpend allemaal. Wel super dat ze je willen proberen te helpen.

Veel succes! En ik ben idd ook benieuwd naar wanneer de uitzending is.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:12

tis allemaal wat dat het op deze manier moet gebeuren he.........ik hoop dat het wat uithaalt voor je!!!!!!!!

jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:13

super dat het nu allemaal op tv komt OK dan! ,. en ik kan wel begrijpen dat jullie steeds kwader werd. Ik hoor het nog wel. gr Kimmy

Don't take life to serious, you never get out of it alive...

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 12:12

Je hoort het allemaal zeker nog wel,jammer dat je niet op stal was toen er opnames werden gemaakt!
Lundi

Hollander
Berichten: 263
Geregistreerd: 04-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 12:46

jeetje wat een verhaal zeg..ik ga ook zeker kijken naar de uitzending!
Wel vertelen wanneer he!

You are in my hart voor ever, I alway's think about you!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 12:56

Ik ga ook zeker kijken!!
Veel succes!!

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 18:53

Heel goed van je ! ik kan geloven dat het heel moeilijk was om te doen.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 19:26

Wanneer is de uitzending?

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 19:39

Wil je de moddies vragen om in je eerste bericht de
link te zetten van het topic waar dit een update van is?

Dat maakt dit topic iets inzichtelijker voor bokkers die
het voorgaande topic gemist hebben.
(Zoals ik Haha! )

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 20:33

Ja hoor dat wil ik wel even doen!

[VvdD] Vervolg woest op verzekering!

Groetjes Lundi

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 20:37

Moet je natuurlijk wel een link maken en niet alleen de titel erneer zetten! Haha!
Maar het klinkt allemaal heel erg aangrijpend, knap van je dochter dat ze het tóch droog heeft weten te houden! OK dan!
En ook heel erg leuk dat jullie de beelden die ze gemaakt hebben waarschijnlijk ook krijgen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Dartel, Pellelilly, rien10 en 54 bezoekers