Ik sta in de Paard&Sport!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Ik sta in de Paard&Sport!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 14:44

Naar aanleiding van een topic dat ik net las over iemand die in de hoefslag staat: ik sta in de Paard&Sport!! Niet de nieuwste geloof ik (misschien ook wel, ik krijg hem om de een of andere reden niet meer...). Er staat een artikel van twee bladzijden over zaaltraining voor ruiters, meteen goede reclame voor mijn school, en rechts ondreaan een foto van Gert Boonzaaijer in actie op de mat. En daarachter in donkerblauwe polo, jawel...!!! En superslaperig hoofd, we hadden de avond vantevoren gala van de studentenvereniging en moest er die dag weer om half 7 uit...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:57

Haha! Hey leuk joh, toch maar eens op zoek gaan naar een paard & Sport ben wel benieuwd wat voor verslag ze er van gemaakt hebben Lachen

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 16:06

Ja, het is best een leuk artikel. Ze hebben er wel erg veel aandacht aan besteedt overal!!! Wel beetje banketstaaf, ze hebben het allemaal over meerjarige onderzoeken enz enz en de enige die in the spotlights staan zijn de net nieuwe eerstejaars studentjes!!! Heb de uitzending op omroep flevoland nog niet gezien.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:10

Die foto staat in de één na laatste Paard&Sport. Ik heb hem gezien.
Het was best een interessant artikel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:49

Ik ga zo kijken.... Haha!
Eigenlijk heb ik alleen nog maar het artikel van Marlies gelezen!!! Lachen

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:52

tof joh

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, Leedebee, mooney, Patriesje, sterregoud, Taartje, tienus63 en 90 bezoekers