heel veel tinkers, wie is geweest?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 20:26

wie is er gisteren op de tinkerkeuring geweest in breda? ik heb zoveel verschillende tinkers gezien. onze tinker was wat zwaar in type, hij had een tweede premie. het was erg leuk om eens mee te maken en het was een beregezellige dag.


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:29

ben niet geweest, maar wilde wle graag.
welke tinker hoort bij jullie?
en wat voor tinker heb je precies? heb zelf een 3jarige tinkermerrie. redelijk licht gebouwd maar ze wordt steeds voller. ze is zwartbont en heeft veel zwart.
en die van jullie?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:34

De tinker van onze buren is geweest (Panda heet ze). Ze had een derde premie, omdat ze te sjiek gebouwd is ofzo. Zonde hoor, ik vind het een prachtgbeest (en ik mag er binnenkort een keertje op, joepie! Lijkt me echt heel apart rijden, zo'n leuke haarbal! )

Meita
Berichten: 6
Geregistreerd: 31-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:48

Hoi,
Ik ben ook geweest met onze Tinker. Ze kreeg een 3de premie. Ze is vrij zwaar gebouwd en in mijn ogen een plaatje. Haar draf kwam er niet zo goed uit, dus had de jury eigenlijk wel gelijk.
Knipoog Maar ik vond het een super gezellige dag en ik heb heel veel mooie tinkers gezien. En mijn tinkertje heeft voor zijn karakter van mij de 1ste premie gekregen, ik was super trots op haar.
Groetjes Meita. *LOL*

Waren mensen maar als dieren............

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 10:03

De tinker die bij ons in pensio is, is ook geweest, ze heet bula, is 4 of 5 jaar, en heeft haar 2e premie behouden.

claudiatje
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 10:07

ik ben ook op de keuring geweest maar dan om tekijken. er stonden inderdaad prachtige tinkers bij.

groetjes claudia

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 10:14

Een stalgenootje van ons is ook geweest. Een eerste premie en een 5e plaats op het dagkampioenschap!!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:43

Yep, dat was Anouk! (sta bij smax op stal) en ze heeft ook een veulen dat vorig jaar de eerste premie heeft gehaald. Zwart bont is ze. Iemand haar gezien?

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 16:14

die ken ik volgesmij dat zwartbonte veulen isie zwart met 4 witte sokken? (nee niet Sya)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Contemplate, Elegance_, Jet, josien_m_, lina1998, midori, Miiej, SemrushBot, SunnyHorse, Vagabondo, vilheide en 100 bezoekers