Leonardo je bent compleet geschift!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marline
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 21:11

Ik heb sinds vorige week een nieuw paard te verzorg, een 11 jarige ruin, genaamd Leonardo uiterlijk is lomp afstamming nimmerdor x uppercut geloof ik! Het is een bruine ruin met een mega breede bles.

Maar aangezien hij 2 weken geledene en knal in de wei gehad heeft loopt hij kreupel en moet hij 5 weken lang 2x een half uur stappen, pfffff ik doe hem dus ook op een paar dagen lekker stappen. Vorige week ben ik met hem op een weggetje gaan stappen waar weinig verkeer is normaal gesproken maar ze zijn er nu bezig met de Beutwe lijn. Maar goed ik was samen met iemand en anders en hij washeel relaxed. Later die week heb ik hem nog een keer gestapt op dat weggetje maar nu ernaast, hoofdstel en longeerlijn. Vandaag dacht ik nou als het droog is en hij is rustig dan ga ik alleen de weg uit. Dus ik eerst ff in bak gstapt ging goed, toen de wegh op ging ook goed hij liep super braaf alngs alle machines heen...... en ikdraai om hij wordt knetter gek galoppeert kei en kei hard terug naar stal, al bokkend , ik was mijn beugels kwijt en had gewoon mijn dr. Martens aan dan heb ik minder houvast als met mijn laarzen, stuiter stuiter!! EN ik had geen cap op stom stom stom!!!
Keihard langs die machines galoperen over de weg, ik kon iets meer hij reageerde niet meer, ik heb hem helemaal verrot gescholden!!!!!!
Hij is kreupel en morgen komt de arts weer langs geloof ik (lekkkkkkker)!!! IK GA VOORLOPIG NIET MEER NAAR BUITEN MET HEM!!!!!! Achterlijke idioot rot knol!!!! tis niet normaal meer!!!!!!!

maar goed bij de eigenaresse heb tie dit ookal eenkeer geflikt hij heb gewoon energie teveel!!! en hij moet nopg 2 weken stappen!!!!!

pffff sorry hoor moest het ff kwijt!!!!!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 22:03

haha mag eigenlijk niet lachen zeker. maar zie het helemaal voor me. paardje in galop en jij er scheldend bovenop.

maar goed. Nog maar twee weekjes. Nog even volhouden hoor!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 10:29

sorry, maar vind je dit niet een beetje logisch? Het paard staat wegens een kreupelheid al een poosje stil, mag alleen stappen en dan ga je erop....
Dan kan ik het paard zijn reactie niet kwalijk nemen, sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 11:21

Hihi, komt me zeeeeeer bekend voor, dat heeft mijn knollie me ook wel eens geflikt alleen dan aan de hand. Ik moet er juist op gaan zitten als zoiets speelt, anders zit ze constant in m'n nek.
Tja, beeeeeeetje stalmoed....
Succes met 'm!

Marline
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 19:04

Tuurlijk is het logisch, maar ik heb een paar dagen daarvoor ook al buiten gestapt erop en een keer ernaast en hij is super braaf en heel relaxed! Dus vandaar dat ik het vrij idioot vond dat hij nu kei en kei hard ging galoperen!!! Het was idd te verwachten hoor maar als hij in de bak al zo was geweest dan had ik het ook nooit gedaan, maar goedik heb het niet gemerkt en op de heenweg ook niet! Tja enik ben al weer van de schrik bekomen alleen nog niet van de spierpijn!!!! Haha!