Sanderijn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 21:28

Heb je misschien nog ff geduld met het karretje want ik kan nu de eerst komende 3 zaterdagen niet!!!!
Dus als je er geen bezwaar tegen heb dan de volgende maand......goed?
Ik dacht namelijk dat ik zaterdag naar Harderberg zou gaan maar dat is dus zondag.....en het gaat dus niet door......maar mijn vriend is met het koetsierbewijs bezig en dat duurt nu nog 3 weken......dus zijn we zaterdags op de manege.
Ik hoor wel van je!!!

Groetjes van Jacqueline


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 21:56

ok is goed hoor.maar dan moet ik wel op een andere dag komen,ik heb normaal gesproken nooit op zaterdags vrij,deze alleen toevallig wel,maar is dat ook goed dan,dat ik dan op zondag ofzo kom?of deze zondag kan ook?

soms is het beter om te zwijgen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 22:01

Deze zondag kan ik helaas niet heb ik verjaardag buiten de plaats......dus geen idee hoe laat we daar van terug zijn....is namelijk overdag *zucht* ik hou niet zo van verjaardagen.
Maar volgende week zondag of een andere zondag is voor ons geen probleem hoor!!!

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 22:03

Hadden mooi gedacht om die verjaardag te combineren met het evenement in harderberg, maar ja dat is helaas afgelast!!!

Groetjes

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 12:51

ok is goed kom ik de volgende zondag.maar wbt het aflassen,ja is wel behoorlijk jammer allemaal,maar denk maar zo,als je ermee een verschil uitkanmaken door je aan de verbodsregels te houden dan voel ik me toch prettiger dan als ik ze overschrijdt en er dadelijk mkz in nederland komt.ik weet wel dat de regels nogal vreemd doorelkaar lopen en eigenlijk niet logisch zijn,maar toch,stel je voor dat het straks hier is,al die dieren die er dan geruimd worden!erg hoor,want het is ook voor wild(herten)gevaarlijk en dalijk is ons wild(wat al zo magertjes is)ook nog eens de dupe..........

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Dartel, Frieke84, Googlebot, Hobbyhorse, josien_m_, Loretta, Mark0919, sterregoud, Xyris en 44 bezoekers