Gezocht: gevorderde Manege omgeving Arnhem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Medie

Gezocht: gevorderde Manege omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 15:47

Hallo,

Ik ben even aan het oriënteren of het een optie is om ergens 1x in de week te rijden zodat ik toch mijn hobby houden kan.
Omdat ik momenteel gestopt ben met het 'bijrijder/verzorger' zijn vroeg ik me af of iemand nog een manege weet omgeving Arnhem (elst, driel, huissen etc is ook goed!).
Nu ben ik niet zomaar op zoek naar een manege maar eentje waar ze ook echt individueel je verder kunnen helpen op wat hoger niveau. Dus geen rondjes galop met zijn alle maar echt naar de ruiter zelf kijken.

Ik hoor het natuurlijk graag! :)

boyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:31

saladinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 13:11

Medie schreef:
Hallo,

Ik ben even aan het oriënteren of het een optie is om ergens 1x in de week te rijden zodat ik toch mijn hobby houden kan.
Omdat ik momenteel gestopt ben met het 'bijrijder/verzorger' zijn vroeg ik me af of iemand nog een manege weet omgeving Arnhem (elst, driel, huissen etc is ook goed!).
Nu ben ik niet zomaar op zoek naar een manege maar eentje waar ze ook echt individueel je verder kunnen helpen op wat hoger niveau. Dus geen rondjes galop met zijn alle maar echt naar de ruiter zelf kijken.

Ik hoor het natuurlijk graag! :)

manege de holland in Driel is ook heel goed je kan daar groepslessen of privélessen volgen op je eigen niveau en je kan ook zelf een paard kiezen die bij jou past. het is er ook altijd super gezellig

Andra_S

Re: Gezocht: gevorderde Manege omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 19:33

Stal Mansour, manege Arnhem, ruitercentrum De Waterberg, manege Ruimzicht zijn de vier grote, bekende maneges. Je zult ze vast al wel op google gevonden hebben. Misschien ben je op een van deze maneges vooral gebaat bij privelessen?