Beau kan buigen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 22:41

In oktober hebben we op de manege een circusavond. Eva (dovish) en ik gaan dan waarschijnlijk iets met de Fjorden Pjelk en Ragnilde doen. Vanavond wilden we dus proberen of we Ragnilde een kunstje konden leren zoals buigen. Ik had Beau ook meegenomen en die mocht voor de gezelligheid ook meedoen. Ragnilde had niet heel veel interesse voor het snoepje en boog niet echt maar Beau des te mer! na een paar keer proberen met het snoepje Tong uitsteken tussen zijn benen door lag hij haast met zijn hoofd en helemaal met zijn knie op de grond om het snoepje wat ik vast had tussen zijn voorbenen door te pakken. Ik ben nu nog verbaasd dat Beau het zo snel oppikte Lovers . Maar ach voor snoepjes doet ie alles he Haha!
Als we hem nog mer kunnen leren kan hij misschien ook meedoen aan de circusact Party!! . Iemand anders nog leuke ideeen? We willen misschien ook voltige doen met Pjelk en Ragnilde.


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 14:59

Foto foto foto foto foto foto!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 13:23

Ik zou graaag een foto plaatsen maar helaas helaas Verdrietig heb ik geen scanner. De andere plaatjes van Beau die wel eens op Bokt stonden heeft mijn zwager gescant. Maar als we nu even een verbindingssnoer van digi videocamera naar compu krijgen dan lukt het wel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, anjali, Ann, ComscoreBot, dierenfan, ImkeTarek, Iris_Casper, MarjanB, marjor, nick_en_ik, stal_HD, sunny43, SUSANNEx, Vossy en 124 bezoekers