weekendje pony's kijken.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

weekendje pony's kijken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 09:56

Voor Sanne de dochter van mijn vriendin Monique zijn we op zoek naar een nieuwe pony, een grote D of een E. Keuze genoeg zul je denken, maar na een pony of 4-5 dit weekend zijn we nog niet echt veel verder. De eerste M1 pony was amper instaat een B proef te lopen, daarna hebben we bij toeval een super New Forest ruin gezien die nu 2,5 jaar is en 1,47 m. is Hij is vorige week nog ster hengst geworden tijdens de jonge hengstenkeuring in Ermelo, maar heeft de derde bezichtiging niet gehaald, zijn vader is Hoppenhof's Erwin een pracht van een donkerbruine ruin is het met veel uitstraling. Nadeel is dat hij nog niet veel kan en nog ingereden moet worden. Gisteren zijn we vervolgens naar een KWPN-er van Faust Z x Le Mexico wezen kijken een leuk paard, maar waarschijnlijk te veel paard voor Sanne en daarna naar een arabiertje, leuk paard maar een draak op stal. Vervolgens zijn we nog een keertje naar de New Forest wezen kijken. Hij was al iets vrolijker. Toen we zaterdag kwamen was hij namelijk net gecastreerd. Hij heeft vooralsnog onze voorkeur..... afwachten wat het gaat worden.

juval

Berichten: 13206
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 10:44

Spannend en leuk om op pony'jacht' te gaan. Ik hoop dat het wat wordt met die NF, klinkt als een prachtige pony. succes verder!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 10:54

Leuk hoor, succes met zoeken verder!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:11

nou jullie zijn wel naar heel verschillende paarden wezen kijken. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk gekocht gaat worden.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 12:11

Ik ook

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 13:10

zo vergaat het mij en Irene ook, verschrikkelijk, er staat zat te koop, maar goed en passend, toch maar weinig.

Zelf heb ik een sportpony in de aanbieding om te rijden/leasen/huren met recht van koop, komt helemaal niemand om. Daar snap ik ook niks van.

Veel succes met je aankoop, moet gewoon lukken Haha!