even klagen, ik word gek van het stamboek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 10:04

Twee maanden geleden heb ik de overschrijving van mijn ijslander aangevraagd, papieren opgestuurd (aangetekend) en betaald. Een maand later en vele telefoontjes, nog niks. Vorige week maandag gebeld, zijn ze de donderdag ervoor opgestuurd (niet aangetekend) en nog niet aangekomen. Afwachten.

Donderdag opnieuw gebeld. Ze vroegen me het weekend nog af te wachten en het postkantoor te bellen, anders een brief te sturen. Het postkantoor kan niets voor me doen want: niet aangetekend

Vandaag opnieuw gebeld, vandaag niemand aanwezig (is vaak zo, grrrrr) Ik heb een brief geschreven maar dit gaat wel heel lang duren zo. Ik kan niet aan ijslanderevenementen meedoen want daarbij zijn papieren verplicht, om maar helemaal niet te denken aan het geval waarbij de papieren helemaal niet meer boven water komen...

Wat hoort een stamboek te doen in zo'n geval. De vrouw die ik de vorige keer aan de lijn had durfde me niet te beloven dat ze nieuwe papieren zouden opsturen..Wanneer ze geen nieuwe papieren opsturen, wat kan ik dan het beste doen?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: dimmelim op 2001-09-03 11:09 ]</font>


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 10:08

Je zou ze kunnen vragen waarom de papieren niet aangetekend verzonden zijn. Het zijn toch officiele papieren!.Je kunt ze er even op wijzen. Maar je moet ze even naar een kopie vragen, maar vraag maar eerst even wat het kost.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Crista en 23 bezoekers