Razinda = circuspaard :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 23:15

wij hebben op stal 4 boxen, in de eerste box staat Jurita, in de tweede staat Razinda, in de derde liggen tijdelijk balen hooi en stro en in de vierde staat het paard van mijn stalgenoot.
Razinda vindt het leuk om die derde box in te sneaken als ik de paarden binnen haal, dan gaat ze tussen die balen in staat en dat vindt ze prachtig... Verward

Maar vandaag ging ze ook nog met haar voorbenen in die balen lopen maaien. Toen zetten ze haar linkerbeen op een baal hooi, en toen haar rechterbeen en stond ze er dus bovenop! *LOL*
Toen keek ze achterom naar mij met zo'n hele triomfantelijke blik! Clown
Wat een clown is het ook! *LOL*

Toen ben ik haar gaan longeren en omdat het al wat donker begon te worden, had ik het licht aangedaan, er staat nu 1 lantaarnpaal, er komen er meer. Brrr...met een verlengsnoer naar een schuur en er zaten zulke dikke spinnen!! Maar langs de wei was het dus al donker en alle koeien waren druk Koe dus Razinda ging lekker meedoen! Ze liep goed alleen nog wat stijf.

Jur heb ik losgelaten en wat laten draven en galopperen. Trouwens grappig, een aantal dagen geleden was het musketonhaakje van het halster stuk, dat knipje zeg maar was eraf. Jur had namelijk haar halster afgedaan in de wei. Vandaag zat het knipje er, op onverklaarbare wijze, weer op!! *LOL*
Ik ben zo blij met deze stal en de mensen, dat doen ze toch maar weer even op eigen initiatief!! Party!!

Toen alles klaar was heb ik Jur nog ingespoten met vliegenspul, ik heb nieuwe, die is op basis van oregano. Helemaal natuurlijk dus en ongevaarlijk. En ruiken dat ze dan doen!! *LOL*
Jur rook helemaal naar pizza (he Bart Knipoog )

Morgen ga ik weer op Razinda dus ik ben benieuwd! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 23:36

leuk he zo'n jonge paarden.

Ik heb vandaag barley laten kennis maken met een vuilniszak. En oh.oh wat was dat eng. Ze keek me echt zo aan van "moet dat nou"

maar toen ik wat gras plukte was ze al een stuk rustiger. We moeten nog veel oefenen.

maar lijkt mee leuk gezicht. Die Razinda Clown

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 08:59

Heb je niet eens foto+s gemaakt ?? Jammer zeg Verward .

Waren de koeien alweer druk ze hebben zeker teveel energie vooral nu het wat koeler wordt. Maar wel lekker dan kan Razinda er aan wennen want op wedstrijden kom je ook de meest rare dingen tegen Koe .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 12:58

Hahahaha, wat een clown is het ja!!!! Clown Ik wil haar best eens in het eggie komen bewonderen als ik een keer tijd heb, lijkt me super. Vind het nog steeds grappig dat Jur en Jur precies op dezelfde dag geboren zijn!!!!Liefs Iloon
ps. heb dat kunstje ook eens zien uitvoeren door het paard van mijn stalgenoot, die ging er later ook nog mee voetballen! Pling

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 13:02

Wat is dat toch poepig hè?

bij mij willen ze nog wel eens met een pion, bal of oude kerstboom heen en weer zwaaien.
Dan krijg ik altijd zo'n gelukzalig gevoel! Lovers

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 13:31

Leuk he jonge paarden!

Ik had een boei in haar box hangen maar ze sloopte het touw steeds en nu heb ik hem nog niet terug gehangen, misschien toch maar weer doen want ze speelt er kennelijk dan toch mee!

Ik had helaas geen fototoestel mee anders had ik zeker foto's gemaakt. Eigenlijk moet je zo'n ding gewoon altijd bij je hebben! Lachen

Dat wennen aan die koeien is echt ideaal, want toen ze voor de eerste keer daar een koe zag schrok ze zich kapot, nu doet het haar niet veel meer. Behalve als de kalfjes heel hard rennen en bokken gaat ze nog wel meedoen.

Ilona, ik ben ook benieuwd naar jouw Jur. Inderdaad super toevallig dat ze allebei op bevrijdingsdag geboren zijn en ook nog hetzelfde jaar (toch). We moeten maar eens gaan meeten!

_________________
Now this is nothing less than perfect in a less than a perfect world
*ilse delange*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-08-31 13:32 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 13:48

Citaat:
Trouwens grappig, een aantal dagen geleden was het musketonhaakje van het halster stuk, dat knipje zeg maar was eraf. Jur had namelijk haar halster afgedaan in de wei. Vandaag zat het knipje er, op onverklaarbare wijze, weer op!! *LOL*
Ik ben zo blij met deze stal en de mensen, dat doen ze toch maar weer even op eigen initiatief!! Party!!




Oooh wat is dat herkenbaar! 1 van de bilkoorden van Lodewijk zijn deken had het begeven (de knip)
ikke balen want mijn andere winterdeken was kapot en die was al weggebracht...
Nouja het was 's avonds... Ikke de volgende middag naar de ruitersportzaak nieuwe bilkoorden gekocht en hopen dat hij die nacht niet de halve deken krom en scheef had getrokken.
wil ik dat bilkoortje eraan vast doen zit de oude er weer aan met een nieuw knipje.....
Ik had echt zoiets van ben ik nou gek of...?

die razinda haha als circus paard haha wel grappig trouwens dat ze dat toch zo leuk vind!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 14:37

Hahaha heerlijk he zo'n stal waar ze zo met je meedenken! *LOL*

Misschien kan ik Razinda dat wel als kunstje leren ofzo Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 17:34

Ja, jura, we gaan gewoon eens meeten!!!!!!!! Goed idee! Maar dan met paardjes!!!!! Ach, ik kan misschien wel een keer richting Purmerend treinen met mijn OV.... wespreken wel een keer iets af, okay? Iloon
ps. Mijn Jur is van 1991 ook ja

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 18:04

haha, dan krijg je dus zo'n soort idee:
[img]../upload/4/blok8.jpg[/img]

Wel melig, ik heb het hon geleerd door eerst 1 been erop te zetten, en de rest deed ze zelf, maar of ze het nou helemaal uit haarzelf zou doen..... hmmm

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 18:35

Ja precies, zo deed ze het!! Party!!

Misschien ga ik haar dat wel proberen te leren, is toch ook leuk voor de afwisseling enzo! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:50

had ik toch ff ietsie mis...Jur van mij is van 6 mei, jouw Jur van 5 mei toch, Jura? Maar goed, toch wel toevallie.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Fayyah19 en 105 bezoekers