verslag ponykamp Barchem

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 21:50

Haha! Ben een week weggeweest, ga nu even verslag doen van dat weekje. ( ponykamp dus....duh)

Eerst even een flinke bosrit gemaakt, mochten we het "witte wieven" bos opeens niet meer aan in! Er was een nieuwe boswachter....Balen! ( Dat was ongeveer de enige reden dat we er heen gingen Haha! )

De volgende dag hadden we een politie-paard-training, echt superrrgaaf! Het hoogtepunt was om over liggende parasols (ja!) heen te springen, en daarvoor over plastic stuk heen te lopen.

We hebben gecrosst op een cross-terrein.

Ook hebben we les gehad van Edwin Klokman, was zeer vereerd Haha! Alleen wat hij van ons vond Lips are sealed ( Stelletje amateurs Haha! Haha! )

Natuurlijk hebben we nog veel meer gedaan, maar ik kan bezig blijven.

Toen ik terug kwam van ponykamp, ontdekte ik een teek in m'n zij, heb de hele boel biju elkaar staan gillen. Hij moest er bij de dokter uitgesneden worden, brrrrrrrrrr

Na ja, ik ben de BIKKEL, haha. Nee, nu ben ik moe, en ga zo slapen Haha!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:51

Wat gaaf lijkt mij dat zo`n politiepaardtraining en de kamppaardjes zullen wel lekker onverstoorbaar zijn nu Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:52

ahhh klinkt als een leuk weekje!
lekker he zo'n teek..........hmmm moet je maar niet rollebollen in het bos Haha!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 11:08

Citaat:
Op 2001-08-31 22:51, schreef Mellien:
Wat gaaf lijkt mij dat zo`n politiepaardtraining en de kamppaardjes zullen wel lekker onverstoorbaar zijn nu Haha!


Nope, het waren onze eigen paarden Haha! Er zijn er niet voor niets 13 afgevallen dat kamp }>