eerste galopje op het zandpad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

eerste galopje op het zandpad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 20:45

jaja,met mijn nieuwe(zogenaamde,gemene,valse)paard ZENA naar buiten geweest. *LOL*

de bedoeling was om een rustig galopje op het ruiterzandpad maken met mijn shetlanderruin CASANOVA en een nieuw verzorgmeisje erop erachteraan.
mijn ezelhengst ROMEO moest even aan de hand even wachten aan het begin van het zandpad omdat van dat zadel het staartriem ontbreekt omdat ik daar nog een klemmetje achterop het zadel moet monteren.

nou kan natuurlijk mijn shetlander zo'n paard niet makkelijk bijhouden maar het meisje wat erop zat(wat eigenlijk te lang is in verhouding met mijn pony) plaatste haar gewicht te veel naar 1 kant waardoor het zadel opzij kwam van en zij heeft zich moeten laten vallen in het hoge gras.
met haar was niets aan de hand en wij lagen samen in een deuk maar....

toen dacht casanova maar even naar romeo te rennen voor het gemak en mijn nieuwe paard zag casanova dus hard wegscheuren!
mijn paard ZENA wilde er natuurlijk achteraan en dat heb ik moeten toelaten voor mijn eigen veiligheid want ze stond me daar toch uit haar vel te gaan omdat casanova wegscheurde..

ze is gelukkig makkelijk bij je te houden en het ging ook goed.
zodoende waren we bij ROMEO aangekomen.
en daar stond casanova netjes te wachten. Haha!

nou ben ik totaal niet bang uitgevallen en hebben we het overnieuw gedaan met mijn vaste meisje (goede verhouding en gewicht vergeleken met een shet)die al 6 jaar op casanova rijdt achter mij aan in een rustig galopje.
en dat ging als vanouds. Ach gut

maar toch hebben we een leuke rit gehad, en ik ben zeer tevreden over ZENA . het is echt een leuk paard(verliefd mag ik niet worden want ze is voor de verkoop bedoeld)!!!!!!!!!!!!

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro


zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:29

fijn dat het toch goed afliep!
Aleen jammer dat je je paardje niet kan houden.........

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Dark7, desireeee_x, E4D, MairiMacBran, Omany, pillow en 87 bezoekers