ik stop ermee

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 21:40

Meid, misschien gaat het hard aankomen nu, maar probeer je ex-verzorgpony een beetje los te laten Knipoog . Want ik weet zeker dat je super met dat paardje kon opschieten, anders zou je er nooit zoveel moeite in hebben gestoken, maar er lopen nog van die superpony's rond. En misschien dat vandaag of morgen je er zo 1tje vind, en dat zal je dan helpen om die pijn te verzachten van het verlies van je vorige. Je kan altijd bij deze eigenaar blijven en maar iedere keer met een rare smaak afkomen, aan de ene kant kom je graag omdat je de pony graag ziet, aan de andere kant haat je het omdat de eigenares zo een trut is. Maar nu kom je misschien een superpony waar je ook verliefd op word tegen maar die wel een fijn baasje heeft.

Laat haar maar knoeien met haar pony als ze het zoveel beter weet, en waarschuw andere verzorgersters ook maar over je slechte ervaringen met haar. Jij moet een ponytje zoeken waar je je gelukkig voelt en plezier aan beleeft Ach gut En ik wil best geloven dat je nu verdrietig bent omdat je afscheid van je pony hebt moeten nemen, maar de tijd heelt alle wonden Ach gut

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:09

Je hebt wel de juiste beslissing genomen!

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:10

Sorry dat het wat laat is misschien, maar dit moet ik even kwijt.

je hebt een hele goede beslissing genomen en het is gewoon niet normaal hoe dat andere meisje reageerde nou en net zoals iemand anders al zei wie het laatst lacht lacht het best! ik vind dit zo belachelijke! veel succes met je "nieuwe" paardje! *LOL*

eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:28

succes met je nieuwe paardje en onthou... alles komt goed!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:58

Ik vind ook dat je een goede beslissing hebt genomen, je kan nu lekker met je '' nieuwe'' paardje aan de slag, wie weet wat voor toppertje dat wordt onder jouw handen *LOL*

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:11

Goed dat je die knoop door hebt gehakt! Je moet lol blijven houden in het rijden en verzorgen van een pony en dat lukt niet als er steeds mensen zeuren dat je het niet goed doet! Ik hoop voor jou dat je de goeie beslissing hebt gemaakt! Onthoud wel, er lopen genoeg paarden en pony's rond die wel een verzorger nodig zijn!

LadyDi
Berichten: 56
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: Heusden gem Heusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 16:31

Je hebt echt een goede keuze gemaakt.Het moet wel leuk blijven anders ga je met tegenzin daarheen omdat je toch altijd commentaar krijgt.
Ok t is moeilijk omdat je toch van zo´n paardje gaat houden maar er zijn er echt duizenden met baasjes die je wel accepteren en vinden dat je t goed doet.
Ik zou wel alle spullen die je gekocht hebt meenemen.Dan zien ze misschien wel in hoe duur t eigenlijk is om paard te kunnen rijden.

In ieder geval succes met je nieuwe paardje en laat je niet kisten

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:27

Mensen dit is een best oud topic.

Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 01:25

Absoluut een goed besluit om ermee te stoppen! Ik heb ook 7 jaar bij een boer gereden en weet dus precies hoe je je voelt. JIJ moet blij zijn dat je gratis mag rijden, maar ondertussen vergeten ze hoeveel tijd, energie en geld jij erin stopt. Om nog maar te zwijgen van de voordelen die de eigenaar heeft als zijn paard voor hem/haar gereden wordt! Als ze het moeten LATEN doen, zijn ze een hoop geld kwijt.

Klinkt hard nu, maar ik weet zeker dat het missen snel plaats gaat maken voor een opgelucht gevoel dat je er vanaf bent, zeker als je al een ander paard hebt. Daar krijg je het vast een stuk fijner mee. Dus kop op! Hou vol! Het wordt een stuk beter, geloof me maar!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, aliida, amber15, carina, Donnatella, Earth, Esther_r20, Jorissie, Kashmino, Kayleigh__, Linde_C, Mliiesje, Nynkex01, roosjenat, RoxanneJessy, Sting, Tara_13 en 112 bezoekers